اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بخشش مهدی رحمتی دروازه بان استقلال تهران در آستانه بازی با ما چندان برای تیم ما مهم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی ظهر امروز شنبه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران اظهار کرد: واقعیت این است که فردا بازی سختی در برابر استقلال تهران در ورزشگاه الغدیر داریم.

وی افزود: استقلال تهران با توجه به خریدهای بسیار خوبی که در این فصل داشته یکی از تیم های خوب لیگ برتر به شمار می رود و قطعا به دنبال قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود؛ بنابراین در همه بازی ها به دنبال پیروزی است.

پورموسوی ادامه داد: ما نیز از همان روز اول هدفمان این بوده که به روند رو به رشد خود ادامه دهیم و بازی های خوبی انجام دهیم به همین دلیل فردا به کمتر از پیروزی فکر نمی کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان بیان کرد: همه تیم ها در لیگ برتر یک بازی انجام داده اند به همین دلیل هنوز به شناخت مناسبی از هم نرسیده اند به خصوص اینکه استقلال تهران با خریدهای بی شماری که انجام داده، تغییرات فراوانی را تجربه کره است ولی ما با آنالیز بازی نخست آنها در لیگ برتر، آماده مصاف با استقلال تهران هستیم و راه های مهار بازیکنان شاخص آنها را مرور کرده ایم.

پورموسوی با بیان اینکه اشتباهات مدافعان جزئی از فوتبال است، بیان کرد: با تمرینات خوبی که انجام داده ایم قصد داریم این اشتباهات به کمترین میزان خود در تیم ما برسد.

وی در خصوص اینکه چرا مهدی رحمتی در آستانه بازی با شما بخشیده شد، گفت: ما قصد داریم بازی خوبی انجام دهیم و چندان به بخشش مهدی رحمتی برای این بازی فکر نمی کنیم.

پورموسوی عنوان کرد: از همه هواداران فوتبال خوزستان دعوت می کنیم فردا با حضور در ورزشگاه الغدیر اهواز ما را در مصاف با استقلال تهران یاری کنند تا جوانان ما با انگیزه مضاعفی به بازی بپردازند.

از سری رقابت های هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه یکشنبه تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می روند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )