هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به لحاظ فوتبالی با علیرضا منصوریان مشکل داشتم، اما او را دوست دارم.

مهدی مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار فردا (یکشنبه) استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران اظهار داشت: در این دو روز اخیر، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی اول‌مان در لیگ برتر سخت بود، چون تراکتورسازی به نوعی منتخب لیگ برتر ایران است. این تیم بازیکنان زیادی داشت و بازی کردن مقابل آنها خست بود، اما خوشبختانه توانستیم یک امتیاز بیرون خانه کسب کنیم.

وی با بیان اینکه استقلال خوزستان هفته به هفته تیم‌مان بهتر می‌شود، افزود: بازیکنان جوان تیم برای بازی داخل خانه مقابل استقلال انگیزه دارند. من هم به میزان ۷۰،۸۰ درصد آمادگی بدنی پیدا کرده‌ام و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل تیم استقلال انجام دهیم. استقلال تیم بزرگی است که هواداران زیادی دارد. هر زمان که استقلالی‌ها مقابل هم بازی کرده‌اند، دیدار تماشایی را شاهد بودیم و این بار نیز تماشاگران از دیدن این بازی لذت خواهند برد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اینکه مقابل تیم پیشین خود به میدان می‌رود، تصریح کرد: من برای هر بازی انگیزه دارم و فرقی نمی‌کند مقابل استقلال بازی کنم یا پرسپولیس. هدفم این است که بتوانم امسال عملکرد خوبی داشته باشم.

مومنی در پاسخ به این سوال که آیا سمت علیرضا منصوریان می‌رود یا خیر، گفت: صد درصد به سمت او خواهم رفت. به لحاظ فوتبالی با هم مشکل داشتیم، اما او مربی دوست داشتنی است و او را دوست دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.