بازیکن تیم فوتبال صبا گفت: من اگر صحبتی در گذشته انجام دادم به این خاطر بود که نمی‌دانستم مسئولان باشگاه با اسپانسر به توافق رسیده‌اند.

قاسم دهنوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه در مورد اسپانسر صبا صحبت کرده و اعلام کرده بود که در صورت حل نشدن مشکلات صبا از این تیم جدا خواهد شد تاکید کرد: من اگر آن صحبت‌ها را انجام دادم به این خاطر بود که در زمان نمی‌دانستم باشگاه اسپانسر جذب کرده است اما پس از آن متوجه شدم که مسئولان باشگاه به دنبال جذب اسپانسر بوده‌اند و در نهایت هم توانستند با تلاش با اسپانسر قرارداد امضا کنند.

وی ادامه داد: مشکلات مالی در همه تیم‌ها وجود دارد و مدیرعامل و مسئولان باشگاه صبا نیز به دنبال حل کردن این مسائل هستند. پس از حضور اسپانسر هم ان‌شالله مشکلات مالی ما کمتر خواهد شد و می‌توانیم با تمرکز بیشتر و بهتر ادامه لیگ را بازی کنیم.

بازیکن صبا یادآور شد: من اگر به صبا آمدم فقط به خاطر صمد مرفاوی و ساکت الهامی بوده است. تمام تلاش خود را می‌کنم که بتوانم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشم. امیدوارم که تیم هم بتواند نتایج خوبی در رقابت‌ها کسب کند. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کند.

دهنوی در مورد دیدار این تیم مقابل پیکان در هفته دوم لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازی سختی مقابل پیکان داریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم پیروز شویم. به هر حال ما دیر تمرینات خود را آغاز کردیم و برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم که امیدوارم هر چه زودتر به شرایط ایده‌آل برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.