مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شناخت کافی از استقلال خوزستان داریم و به توانایی‌‌های این تیم واقف هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمد خرمگاه که به جای علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان شرکت کرده بود، اظهار داشت: به دلیل جلسه طولانی کادر فنی استقلال در هتل، منصوریان از حضور در نشست خبری عذرخواهی کرد.

وی با اشاره به دیدار فردا گفت: شناخت کافی از استقلال خوزستان داریم. تیم بسیار منسجمی است و دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن و تراکتورسازی را دیده‌ایم و به توانایی‌ های این تیم واقف هستیم. بنابراین با تیم قهرمان فصل گذشته بازی داریم.

وی افزود: بازی در گرما سخت است، اما امیدوارم بازی خوبی شود و تماشاگران از دیدن این دیدار لذت ببرند. امیدوارم آن چیزی که مدنظرمان است، بتوانیم در زمین پیاده کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بر حسب شرایطی که استقلال داشت، باید به بازیکنان استراحت می‌دادیم و کمی از شرایطی که باید داشته باشیم، دور ماندیم. پیش‌بینی ما این است که از این بازی بتوانیم به شرایط آرمانی برسیم.

خرمگاه ادامه داد: استقلال خوزستان بسیار تیم قابل احترام به لحاظ فنی، گروهی و فردی است. بازی سختی مقابل این تیم داریم، اما اینکه استقلال نتوانسته تاکنون این تیم را شکست دهد، به گذشته باز می‌گردد. ما می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم تا تماشاگران از دیدن بازی لذت برده و ما نیز به آن چیزی که می‌خواهیم، برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.