مهاجم برزیلی تیم ماریتیمو با خطر محرومیت سه ساله از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ماریتیمو سه‌شنبه هفته گذشته در یک بازی تدارکاتی رو در روی تیم لیگ برتری توندلا قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شد. این بازی پر گل دو اخراجی نیز داشت که از تیم ماریتیمو بودند.

دیگو سوزا، مهاجم برزیلی تیم ماریتیمو در دقیقه ۸۳ این بازی تدارکاتی ضمن پرتاب کردن بطری آب به سوی آلوز، کمک داور با کف دستش به صورت او کوبید و سپس با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. ابر بسا، هموطن برزیلی سوزا نیز در پی مداخله و درگیری با بازیکنان توندلا نیز کارت قرمز گرفت تا دو بازیکن ماریتیمو به صورت همزمان زمین بازی را ترک کنند.

باشگاه ماریتیمو پس از تشکیل جلسه‌ای، سوزا را با جریمه ۳۶۰ یورویی مواجه کرد، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال با بررسی فیلم بازی تدارکاتی یاران علیرضا حقیقی مقابل تیم توندلا و دریافت گزارش داور به صورت موقت مهاجم برزیلی ماریتیمو را تا زمان صدور رأی نهایی از همراهی تیمش در بازی‌های تدارکاتی و رسمی محروم کرد.

ابر بسا نیز با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال به خاطر حمله به بازیکنان تیم توندلا با محرومیت دو جلسه‌ای از همراهی تیمش در فصل جدید لیگ برتر این کشور و جریمه ۵۱۰ یورویی مواجه شد.

در این میان سوزا شاید با محرومیت سه ساله‌ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال مواجه شود. رأی نهایی این بازیکن در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.