مربی جدید تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: مایلی کهن زحمت زیادی برای فوتبال ایران کشیده است.

ایمان عالمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیشنهاد مایلی‌کهن به او در مورد حضور در ملوان گفت: حضور در فوتبال انزلی و تیم ملوان برایم افتخار آمیز است و قرار است فردا یا پس فردا به انزلی بروم و به تیم ملوان ملحق شوم. انشاالله به توافق هم می‌رسیم.

وی در مورد اینکه او را یک استقلالی می‌دانند و چطور می‌خواهد با مربی پرسپولیسی کار کند گفت: مایلی‌کهن از مفاخر فوتبال ایران است و زحمات زیادی برای تیم ملی فوتبال ایران و سایر باشگاه‌ها کشیده است. ضمن اینکه فوتبال حرفه‌ای شده و دیگر نباید بحث استقلالی بودن من یا پرسپولیسی بودن مربی دیگر مطرح شود. خوشحال می‌شوم بتوانم به تیم ملوان کمک کنم.

مربی اسبق استقلال در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر جدید گفت: استقلال شرایطش خاص است. هفته اول به خاطر شرایط بدنی نتوانستند پیروز شوند و چند بازیکن جدید هم به استقلال اضافه شده‌اند و این تیم برای هماهنگی و همچنین تطبیق شرایط با الگوهای فکری منصوریان نیاز به زمان دارد. در این هفته هم استقلال در گرمای ۵۰ درجه اهواز باید به میدان برود و کارش بسیار سخت است و از هفته سوم استقلال می‌تواند مقابل هوادارانش بازی کند زیرا هفته اول هم این تیم از داشتن تماشاگر محروم شده بود. امیدوارم استقلال روند رو به رشد خود را ادامه بدهد و در لیگ برتر موفق شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.