مهاجم سرشناس فولاد خوزستان غایب بزرگ دیدار هفته دوم تیمش مقابل پرسپولیس است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فولادی‌ها خود را آماده دیدار دوشنبه مقابل پرسپولیس می کنند، دیداری که قرار است از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شود.

کاروان فولاد قرار است فردا (یکشنبه) با پرواز ساعت ۹ صبح به سمت تهران حرکت کند. آنها از ظهر شنبه اردوی خود در پایتخت قبل از بازی با پرسپولیس را آغاز خواهند کرد.

* به همراه کاروان فولاد، ایوب والی نیز به تهران می‌آید. این بازیکن باتجربه که به خاطر استفاده از داروهای نیروزا محروم شده بود، پس از سپری کردن نیمی از محرومیتش، در آستانه تعلیق مدت باقی‌مانده این محرومیت است. به گفته مسئولان باشگاه فولاد، محرومیت والی تعلیق شده و فردا (یکشنبه)‌ می‌تواند از فدراسیون فوتبال، مجوز همراهی فولاد را دریافت کند. این بازیکن طی ماه‌های اخیر در کنار فولادی‌ها به تمریناتش ادامه داد و از نظر بدنی، آمادگی بالایی برای شروع فصل دارد.

* قرار نیست تماشاگری به همراه کاروان فولاد به تهران بیاید اما فولادی‌ها امیدوارند تماشاگران‌شان در تهران و کرج راهی استادیوم شده و به تشویق این تیم بپردازند.

* اسماعیل شریفات ستاره فولاد که در بازی مقابل ماشین‌سازی مصدوم شده بود، به دیدار مقابل پرسپولیس نمی‌رسد. این خبر را کادر فنی فولاد نیز تائید کرده‌اند.

* نماینده اهواز در لیگ برتر برای بازی مقابل پرسپولیس دو محروم از نشستن روی نیمکت خود دارد؛‌ علی کاه‌کش سرپرست این تیم و عزیز فرسیات دستیار نعیم سعداوی که هر دو نفر به خاطر اعتراض به داوری محروم هستند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )