مهاجم ایرانی تیم آلکمار گفت: می‌توانستیم نتیجه بهتری در لیگ اروپا برابر ایانینای یونان کسب کنیم، اما پیروزی با یک گل هم خوشحال کننده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم آلکمار با حضور ۶۳ دقیقه‌ای علیرضا جهانبخش توانست دیدار رفت برابر ایانینای یونان در لیگ اروپا را با برتری یک بر صفر پشت سر بگذارد و ۱۴ مرداد ماه در بازی برگشت تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت ها مشخص خواهد شد.

علیرضا جهانبخش پس از پایان این بازی به سایت رسمی هواداران باشگاه آلکمار گفت: می‌توانستیم نتیجه بهتری را کسب کنیم، اما از نتیجه خوشحال هستیم. البته پیروزی مهم‌ترین مسئله است و اگر دقت بیشتری می‌کردیم، می‌توانستیم با به ثمر رساندن گل‌های زیادتری حاشیه امنیتی در بازی برگشت داشته باشیم.

ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار هلند در ادامه اظهار داشت: در دقایق پایانی بازی برابر ایانینای یونان چندان خوب نبودیم و باید بهتر کار کنیم. البته ما به پیروزی رسیدیم و این مسئله مهم است. در بازی برگشت باید تمرکز بیشتری کنیم، زیرا بازی آسانی برابر ایانینا در یونان نخواهیم داشت.

جهانبخش سپس به ارزیابی عملکرد فنی تیم آلکمار در دو نیمه اول و دوم بازی برابر ایانینای یونان در لیگ اروپا پرداخت و گفت: در نیمه اول کمی تحت فشار بودیم، زیرا در طول بازی باید تاکتیک مورد نظر کادر فنی را انجام می دادیم. هر چند فرصت هایی را ایجاد کردیم و سرانجام یک گل به ثمر رساندیم. در نیمه دوم موفق شدیم بازی را باز کنیم، اما در خط حمله و استفاده از ضربات آخر آشفته و بی‌نظم بودیم. عملکرد نیمه دوم آلکمار با توجه به توانمندی‌های ما ضعیف‌تر از نیمه اول بود. در مجموع پیروزی یک بر صفر نتیجه خوبی است و توانستیم به پیروزی برسیم و این مسئله مهمی برای آماده شدن جهت بازی برگشت است.

جهانبخش در خصوص عملکردش در اولین بازی رسمی فصل جدید لیگ اروپا عنوان کرد: آلکمار دوران آماده‌سازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، اما به نظر می‌رسد اولین بازی رسمی همیشه سخت و دشوار است. این اتفاق فقط مربوط به تیم آلکمار نمی‌شود و من هم از این قاعده مستثنی نبودم. بهترین بازی خود را برابر ایانینای یونان انجام ندادم، اما در بازی‌های آینده بهتر خواهم شد. فصل طولانی در انتظار ما است و این اولین بازی ما در لیگ اروپا به شمار می‌رفت. امیدوارم هفته آینده عملکرد بهتری را به نمایش بگذاریم.

مهاجم ایرانی تیم آلکمار در پایان این مصاحبه گفت: همان‌طور که تاکید کردم، تازه در شروع فصل هستیم و نیاز به حرکت رو به جلو و تلاش مستمر داریم. فصل قبلی اردیویژه هلند متعلق به وینسنت جانسن بود و این فصل شاید فقط به من تعلق داشته باشد. تمام تلاشم را به کار خواهم بست که در هر بازی بهتر از بازی قبل شوم. ما در بازی اول لیگ اروپا پیروزی را از آن خود کردیم و باید این روند را حفظ کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.