مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم شایعه بیرون نشستن ۵ هفته‌ای ما از کجا به وجود آمده اما من از چند روز دیگر تمریناتم را با تیم آغاز خواهم کرد.

محمدامین آرام‌طبع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت مصدومیتش گفت: پنجشنبه هفته قبل بود که در عضله ران احساس درد کردم و پس از صحبت‌هایی که با پزشکان تیم انجام دادم ام آر‌ آی گرفتم و بعد متوجه شدم که مصدوم هستم و به همین دلیل پزشکان تیم اجازه تمرین به من ندادند. بعد از آن نزدیک به ۱۲ جلسه فیزیوتراپی رفتم و تمرینات اختصاصی را با نظرات پزشکان انجام دادم و فکر می‌کنم از چند روز دیگر همراه با سایر بازیکنان تمریناتم را آغاز کنم.

وی در مورد شایعه‌ای که درباره مصدومیت وی در فضای مجازی مطرح شده و گفته می‌شود تا هفته پنجم غایب خواهد بود، اظهار داشت: من واقعا نمی‌دانم چه کسی این شایعه را به راه انداخته اما باید بگویم این موضوع کاملا کذب است و حتی پزشکان تیم می‌توانند در این خصوص نظر دهند. پزشکان همانروز به من گفتند که مصدومیتم ۲ هفته طول می‌کشد که الان حدود ۹ روز آن گذشته و از چند روز دیگر کاملا آماده تمرین خواهم شد. فکر می‌کنم از ۴-۵ روز دیگر به تمرینات گروهی اضافه شوم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیروزی این تیم در هفته اول مقابل سایپا هم افزود: خیلی خوشحال شدم که اولین بازی را بردیم چرا که در لیگ‌ها همیشه بازی اول سخت‌ترین بازی است. چون که بازیکنان به صورت کامل با هم هماهنگ نیستند اما خوشبختانه ما اولین بازی را بردیم تا در بازی‌های آینده هماهنگ‌تر باشیم.

آرام‌طبع درباره بازی این هفته پرسپولیس مقابل فولادخوزستان هم افزود: به هر حال همه بازی‌ها سخت است و هیچ بازی آسانی در لیگ وجود ندارد. فولاد تیم خوبی است که در این چند ساله نتایج خوبی گرفته و امیدوارم هواداران هم از ما حمایت کنند تا برد خوبی به دست آوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که جای خودت را در این بازی در کنار بازیکنان خالی ندیدی، اظهار داشت: واقعا ناراحت بودم که چرا کنار تیم نیستم و خیلی دوست داشتم کنار سایر بازیکنان حاضر شوم. باور کنید وقتی فهمیدم مصدوم شده‌ام گریه‌ام گرفت. هر چند که مصدومیت جزو فوتبال است و شاید برای هر بازیکنی پیش بیاید. با این همه قسمت این بود که اینطور لیگ را آغاز کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.