بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست داشتم در پرسپولیس بمانم،‌ اما عده‌ای از اطرافیان تیم من را اذیت کردند و احساس کردم اگر از این تیم بروم، بهتر است.

رضا خالقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیوستنش به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: پیشنهاد خوبی از این تیم به من شد و به نظرم این تیم از هر لحاظ ایده‌آل است. من هم می‌خواستم جایی بازی کنم که آرامش داشته باشم و فکر می‌کنم این تیم، یک تیم خصوصی و حرفه‌ای است که همه‌چیز آن در شرایط خوبی به‌‌سر می‌برد و کادر فنی و بازیکنان خوبی هم در این تیم حضور دارند.

وی ادامه داد: از روز گذشته تمریناتم را با تیم آغاز کردم و امروز با دکتر نجفی تمرینات اختصاصی هم انجام دادم و فکر می‌کنم از عصر امروز به‌صورت رسمی با تیم تمرین کنم، هرچند که قطعاً باید بیش‌تر از این کار کنم.

خالقی‌فر در مورد اینکه چرا از پرسپولیس جدا شد، اظهار داشت: در این تیم ناراحت بودم، عده‌ای آنجا اذیتم می‌کردند، اما باید بگویم از برانکو و بازیکنان تیم به هیچ عنوان ناراحت نیستم، عده‌ای از اطرافیان پرسپولیس نمی‌خواستند من در این تیم بمانم و من هم توان مبارزه با آنها را نداشتم؛ چراکه اهل حاشیه نبودم و اگر می‌خواستم با آنها مقابله کنم باید به حاشیه می‌رفتم، آنها حتی صفحه‌ای در اینستاگرام برای من درست کرده بودند و کارشان هر روز این بود که به من فحاشی کنند. من این مسائل را نمی‌توانستم تحمل کنم، هرچند که دوست داشتم در این تیم بمانم، اما خیلی از پول‌هایم را هم بخشیدم تا از این تیم جدا شوم، به‌هرحال قسمت این بود.

این بازیکن در مورد اینکه کسانی که باعث جدایی او بودند از مسئولان باشگاه هستند،‌ اظهار داشت: نه، آنها هوادارنماهایی بودند که من توان مبارزه با آنها را نداشتم، همیشه آرزوی موفقیت برای پرسپولیس می‌کنم و امیدوارم آنها در آسیا هم نتیجه بسیار خوبی بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.