مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بلد نیستم قرارداد غیرواقعی با بازیکن و مربی امضا کنم.

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست سایپا مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود. مسابقه اول همیشه حساسیت‌های خودش را دارد. به خصوص اینکه ما با پرسپولیس هم بازی داشتیم. چند بازیکن برای اولین بار در تیم سایپا حضور داشتند و به همین دلیل هنوز تیم ما به طور کامل هماهنگ نشده است. فکر می‌کنم با گذشت دو بازی دیگر تیم ما هماهنگ‌تر و بهتر شود.

وی در مورد دیدار فردا با ذوب‌آهن گفت: ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه بگیریم. ذوب‌آهن تیم بزرگ و خوبی است اما ما برای نتیجه گرفتن به اصفهان می‌رویم.

درویش در مورد انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان گفت: مبلغ قرارداد بازیکنان یک مسئله کاملا شخصی است. آیا افراد دیگر که حقوق می‌گیرند همه از حقوق آنها مطلع هستند؟ مبلغ قرارداد هم یک مسئله کاملا شخصی است و نباید به این شکل عنوان می‌شد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد این وزارت ورزش خیلی به مبلغ قرارداد بازیکنان توجه می‌کند، گفت: آخر این توجه چیست؟ آخرش چه می‌خواهد شود؟ آیا اگر بازیکن کم گرفته باشند به او اضافه می‌دهند یا اگر کسی زیاد گرفته باشد به او می‌گویند چرا یاد پول گرفته‌ای؟ اصلا مبلغ قرارداد بازیکنان حداقل و حداکثری دارد. وقتی چنین چیزی نیست این همه الزام برای چیست؟

وی در مورد اینکه چقدر مبالغ قراردادهای منتشر شده را واقعی می‌داند، گفت: واقعا نمی‌دانم قرارداد مبلغ غیرواقعی چه شکلی است. من چنین مدلی را بلد نیستم. اینکه قراردادی غیرواقعی امضا شود چگونه است. یعنی به طور مثلا چگونه می‌توان قرارداد یک میلیاردی امضا کرد اما این قرارداد ارزش یک و نیم میلیاردی داشته باشد. من واقعا چنین قرادادهایی را بلد نیستم.

درویش در مورد درآمدزایی باشگاه‌ها از طریق هواداران گفت: قطعا استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی می‌توانند از طریق هوادارانشان درآمدزایی کنند اما باشگاه‌هایی مثل ما نمی‌توانند با چنین روش‌هایی درآمدزا شوند. مگر اینکه حق پخش تلویزیونی گرفته و بین باشگاه ها تقسیم تقسیم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.