سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ فنی آمادگی بسیار خوبی برای بازی فردا داریم و بعد از بازی بسیار خوب و نتیجه مناسب در بازی مقابل سپاهان با روحیه‌ای مضاعف به بازی فردا می‌رویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، رضا مهاجری درباره دربی شهر مشهد اظهار داشت: تشکر می‌کنم از اداره کل و هیئت فوتبال چرا که به دلیل سختی‌های بازی فردا اقدامات لازم را جهت برگزاری مطلوب بازی انجام می‌دهند و انتظار حمایت‌های عادلانه بیشتری از طرف مسئولین شهر از هر ۲ تیم داریم.

وی در مورد بازی فردا گفت: ما هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ فنی آمادگی بسیار خوبی برای بازی فردا داریم و بعد از بازی بسیار خوب و نتیجه مناسب در بازی مقابل سپاهان با روحیه‌ای مضاعف به بازی فردا می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره بازیکن ساحل‌عاجی اضافه شده به تیم افزود: این بازیکن نخستین بازیکن خارجی مدنظر ما بود که به عنوان آخرین بازیکن به جمع ما اضافه شد. او دیروز با تیم تمرین کرده است و اگر ITC او برسند ممکن است در بازی فردا از وی استفاده شود.

مهاجری درباره مصدومان و محرومان تیم پدیده گفت: میلاد کمندانی به بازی فردا نمی‌رسد همچنین حمزه خذیراوی شرایط مشابهی را دارد و امیدواریم حسین مهربان در صورت آمادگی به بازی فردا برسد.

وی در مورد بازیکنان بومی افزود: از این که بازیکنان بومی خوبی شرایط بازی در لیگ را دارند خوشحال هستم و اگر تیم ما در فصل پیش رویه به خوبی داشته باشد می‌توان انتظار چندین بازیکن ملی‌پوش را داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.