سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مشکلی با انتشار مبلغ قراردادها ندارم، اما این مسئله حس خوبی به جامعه نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: مرتب به بازیکنانم می‌گویم کارمان سخت است، اما به این تیم امیدوارم و تیمی بهتر از این خواهیم شد. هر چند در دیدار هفته گذشته بازی پایاپای با حریف داشتیم. بازی با صبای قم برای ما دیدار مهم و حیاتی است و توقع بالایی از این بازی داریم.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان به مسئولیت‌های‌شان عمل کرده و نتیجه خوبی بگیرند. برای بازی فردا محروم و مصدومی نداریم. همچنین منتظر آی‌تی‌سی بازیکن خارجی‌مان نیز هستیم تا از او استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص تیم صبای قم گفت: این تیم چه به لحاظ ترکیبش و چه مدل بازی‌‌اش تغییر کرده است. وقتی تیمی تغییر می‌کند، مدل بازی‌اش غیرقابل‌ پیش‌بینی است. امیدوارم تحلیلی که داشته‌ایم برای بازی فردا جواب بدهد.

جلالی در مورد انتشار رقم قرارداد مربیان و بازیکنان لیگ برتری تصریح کرد: اعلام رقم قراردادها مسئله غیرعادی نیست، اما شاید در این قضایا القای بدی به جامعه می‌دهیم. شاید در آینده این مسئله روحیات خوبی به جامعه ندهد. موضوعاتی در دنیا وجود دارد که برای جامعه ما سخت و آزاردهنده باشد.

وی ادامه داد: قرارداد سال گذشته من ۶۳۰ میلیون تومان بوده و تا الان ۵۰ درصد هم نگرفته‌ام. از طرفی باید مالیات هم بدهم. اگر همه رقم قراداد پرداخت شود، خوشحال کننده است. می‌توانید از بازیکنان سوال بپرسید که چقدر باید پول مالیات، سهم هیئت‌ها و جرایمی که در نظر می‌گیرند را بپردازند. آن چیزی که در قرارداد درج می‌شود، به معنای واقعی پرداخت نمی‌شود. به ندرت پیدا می‌کنید که مربی و بازیکنی پولش را کامل گرفته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به این سوال که یکی از بازیکنان حاضر در لیگ برتر به دلیل انتشار مبلغ قراردادش به مشکل خانوادگی برخورده است، گفت: وقتی رقم قرارداد درج می‌شود، سطح توقعات دیگران بالا می‌رود. من با انتشار رقم قرارداد مشکلی ندارم. سعی می‌کنم مالیاتم را بدهم و حتی کاری برای خیریه باشد، انجام می‌دهم. در مجموع این کار حس خوبی به جامعه نمی‌دهد.

جلالی در خصوص مهاجم نیجریه پیکان گفت: وقتی متوجه شدیم زمان در حال گذر است، به دلیل اینکه قراردادش تنها ۱۱۰ هزار دلار است اعلام کردیم می‌تواند به ما کمک کند. احتمال دارد در آینده یک مهاجم یا هافبک طراح جذب شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.