سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: با پدیده‌ای‌ها رفاقت داریم، اما در حین رفاقت رقابت هم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار سیاه‌جامگان و پدیده گفت: ما با پدیده‌ای‌ها با برابری و برادری کار می‌کنیم و هیچ مشکلی با هم نداریم. سال گذشته ۴ بار به جز بازی‌های رسمی با هم بازی‌های دوستانه انجام دادیم، آن‌هم در حالی که باید برای مسابقات تدارکاتی پول می‌دادیم، اما در حین رفاقت رقابت هم می‌کنیم و هرزمان از مهاجری یا سرآسیایی کمک خواستیم جواب مثبت دادند و خوشبختانه همیشه رقابت ما سالم بوده است.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی فردا هم بازی خوبی از آب دربیاید، البته ما یک مصدوم داریم که احتمالاً به تیم اضافه خواهد شد. درویشی تنها مصدوم ماست و اگر هم به بازی نرسد مهم نیست؛ چراکه برای ما سلامت او از هر چیزی مهم‌تر است. ما می‌خواهیم با سلامت بازیکنان تا روز آخر رقابت کنیم و امیدوارم هر چیزی که لیاقت فوتبال مشهد است، پدیده و سیاه‌جامگان به آن دست پیدا کنند.

سرمربی سیاه‌جامگان در خصوص وضعیت آندره نازاریو بازیکن خارجی این تیم هم اظهار داشت: اینکه او به بازی فردا برسد یا نه، معلوم نیست؛ چراکه من در لحظه تصمیم می‌گیرم، البته ITC او رسیده و به جمع ما اضافه خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.