مهاجم سوئدی شیاطین سرخ می‌گوید که انجام اولین بازی برای این تیم در کشور خودش حس خاصی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ که دومین خرید تابستانی ژوزه مورینیو در منچستریونایتد بود، انتظار می‌رود اولین بازی رسمی خود برای این تیم را امشب (شنبه) در دیدار دوستانه برابر گالاتاسرای ترکیه در شهر گوتنبرگ سوئد انجام دهد. مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا، اینتر و پاری‌سن‌ژرمن در مرحله اول آماده‌سازی شیاطین سرخ در تور چین غایب بود، جایی که شاگردان مورینیو با نتیجه ۴ بر یک مغلوب دورتموند شدند و دیدار این تیم با منچسترسیتی هم به دلیل اوضاع نامساعد جوی لغو شد.

زلاتان ابراهیموویچ در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «منچستریونایتد تی‌وی» گفت: همه منتظر آن لحظه (انجام اولین بازی من برای منچستریونایتد) هستند. حرف‌های زیادی در این خصوص زده شده و اینکه اولین بازی‌ام را برای منچستریونایتد در کشورم انجام خواهم داد، حس فوق‌العاده‌ای است. فکر می‌کنم هواداران منتظر من هستند و آنها نه‌تنها منتظر لذت بردن از من، بلکه لذت بردن از کل تیم هستند.

وی افزود: امیدوارم در عین حالی که در حال آماده‌سازی خود هستیم، بتوانیم در تقابل با گالاتاسرای نمایش خوبی را از خود ارائه دهیم. ما باید همچنان تمرکز خود را حفظ کنیم و روی آماده‌سازی جسمانی خود کار کنیم، اما در عین حال بازی خوبی را که هواداران از ما انتظار دارند را ارائه بدهیم.

زلاتان در تمجید از تیمی که ژوزه مورینیو در اختیار دارد، عنوان کرد: انرژی مثبتی در تمرینات منچستریونایتد دیده می‌شود. بازیکنان این تیم هم پسرهای خوبی به نظر می‌رسند، کیفیت بالایی دارند، در جریان تمرینات هم سخت تمرین می‌کنند و خیلی روی کارشان تمرکز کرده‌اند.

مهاجم سوئدی شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: مورینیو انسانی رک و روراست است و چیزهایی که از بازیکنانش می‌خواهد را مستقیم به آنها می‌گوید و بازیکنان هم بلافاصله خود را با شرایط وفق می‌دهند.

دیدار دوستانه تیم‌های منچستریونایتد و گالاتاسرای از ساعت ۲۲ امشب (شنبه) برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.