سرمربی رئال‌مادرید حضور مهاجم پرتغالی سفیدپوشان در نخستین بازی از فصل جدید لالیگا را دور از انتظار دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو که در دیدار فینال مسابقات یورو ۲۰۱۶ به دلیل تکل محکمی که دیمیتری پایت، هافبک فرانسه روی پای او زد، مصدوم شد، هنوز به اردوی پیش‌فصل رئال‌مادرید ملحق نشده و مراحل ریکاوری خود را آغاز کرده است.

تیم‌های رئال‌مادرید، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و سویا، قهرمان لیگ اروپا در تاریخ ۹ آگوست (۱۹ مرداد) در دیدار سوپرجام اروپا در ورزشگاه لرکندال واقع در تروندیم نروژ به مصاف هم خواهند رفت و رونالدو نه‌تنها این بازی، بلکه احتمالاً بازی اول کهکشانی‌ها در فصل جدید لالیگا مقابل رئال سوسیه‌داد در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) را هم از دست خواهد داد.

زین‌الدین زیدان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: کریستیانو به دیدار سوپرجام اروپا نمی‌رسد. برای بازی اول فصل جدید لالیگا هم باید ببینیم شرایط چطور است. آسیب‌دیدگی زانوی رونالدو به یک ماه زمان برای ریکاوری نیاز دارد و پس از آن باید خودش را آماده بازی کند چون به طبع در آن مقطع پس از یک ماه بدون انجام کاری در بهترین شرایط خود نخواهد بود.

وی افزود: بین سوپرجام اروپا و دیدار اول‌مان در لالیگا چیزی در حدود ۱۰ روز فاصله است. به هر حال باید ببینیم تا آن موقع شرایط کریس چطور خواهد بود. او به ما ملحق خواهد شد و با ما خواهد بود، اما فکر نمی‌کنم به بازی اول فصل جدید لالیگا برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.