سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: فصل گذشته با قهرمانی استقلال خوزستان که خرج چندانی نکرده بود، ثابت شد پول در فوتبال حرف اول و آخر را نمی‌زند.

نادر دست‌نشان در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تساوی بدون گل خارج از خانه برابر صبا گفت: برای اولین‌بار در لیگ برتر به میدان می‌رفتیم و جدا از شرایطی که پس از دوران بدنسازی بر تیم‌ها حاکم می‌شود، به لحاظ تجربی نیز نسبت به صبا کمبود احساس می‌کردیم. صبا سال‌هاست که در لیگ بازی می‌کند و بازیکنان بسیار باتجربه‌ای دارد.

سرمربی نفت آبادان اضافه کرد: از سوی دیگر، بازی بیرون از خانه انجام می‌شد که کارمان را سخت‌تر می‌کرد. این مسائل دست به دست هم داد تا کنترل بازی در نیمه اول از دست‌مان خارج شود و به حریف، چند فرصت گلزنی تقدیم کنیم اما در نیمه دوم و پس از صحبت‌هایی که با بچه‌ها داشتیم، شرایط بهتری پیدا کردیم و حتی می‌توانستیم به حریف گل بزنیم چون کنترل‌مان روی بازی افزایش یافت.

دست‌نشان گفت: کسب تساوی برابر تیمی مثل صبا با آن همه بازیکن خوب و باتجربه‌ای که داشت، در شروع لیگ نتیجه بدی نیست و ما را به آینده امیدوار می‌کند.

سرمربی صنعت نفت در خصوص مشکلاتی که در بازی اول گریبانگیر تیمش شد، اظهار داشت: دروازه‌بانی که جذب کرده‌ایم، دچار مصدومیت شده بود. حسین ساکی در اختیار تیم جوانان قرار داشت و کارت بازی ۳ بازیکن خارجی ما هم صادر نشد که این مسائل مشکلات ما را افزایش داد ولی همان طور که گفتم، بد کار نکردیم.

دست‌نشان در رابطه با دیدار روز دوشنبه هفته جاری مقابل تراکتورسازی گفت: نه تنها دیدار با تراکتورسازی بلکه همه بازی‌های ما سخت است اما برابر تراکتورسازی دو حالت را تجربه می‌کنیم. خط‌ حمله بسیار خوب این تیم با حضور فرزاد حاتمی، کرار جاسم، ادینیو و سروش رفیعی که تک‌تک‌شان بازیکنان خوبی هستند و خط دفاعی این تیم که بازیکنان باتجربه‌ای دارد، کارمان را دشوار می‌کند. تلاش می‌کنیم بین این دو خط در روز بازی فاصله ایجاد کنیم و به خواسته‌های‌مان برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که «فکر می‌کنید بعد از تغییر ساعت بازی، نور ورزشگاه تختی آبادان به حد استاندارد برسد تا بازی با تراکتورسازی بدون مشکل باشد؟» گفت: این طور که من متوجه شده‌ام، گروهی در حال تلاش هستند تا هر طور شده ورزشگاه را آماده بازی دوشنبه شب کنند. به ما هم امیدواری داده‌اند که مشکل نور از بین می‌رود. من هم به این موضوع امیدوارم.

سرمربی صنعت نفت در مورد انتشار رقم قرارداد بازیکنان تصریح کرد: این ماجرا را باید از دو منظر مورد بررسی قرار داد. اگر باشگاه‌هایی که با بازیکنان خود قراردادهای بالا بسته‌اند، در طول فصل موفق عمل کنند، به آن معناست که باشگاه‌هایی با بودجه کم نیز باید به همان اندازه پول صرف فوتبال کنند اما اگر باشگاه‌های متمول در فصل پیش‌رو نتیجه نگیرند، آنها هستند که باید رقم قراردادهای‌شان را پایین بیاورند.

دست‌نشان افزود: به هر حال یک طرف ماجرا ایراد دارد. یا باشگاه‌هایی که قراردادهای سنگین با بازیکنان بسته‌اند باید به این کارشان پایان دهند یا باشگاه‌هایی مثل ما باید خودشان را به سطح تیم‌های پولدار برسانند. فصل قبل با قهرمانی استقلال خوزستان که خرج چندانی نکرده بود، ثابت شد پول در فوتبال حرف اول و آخر را نمی‌زند اما فاصله‌ای که بین باشگاه‌ها ایجاد شده باید از بین برود.

سرمربی پیشین پگاه گیلان و استیل‌آذین در نهایت گفت: امیدوارم باشگاه‌ها طوری قرارداد بسته باشند که در نهایت به بالا رفتن کیفیت فوتبال ایران کمک شود. ما باید با پول مناسب، قرارداد مناسب و فوتبال زیبا پیشرفت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.