رئیس باشگاه ناپولی در اظهارنظری جدید به انتقاد از مهاجم آرژانتینی پیشین تیمش که به یوونتوس پیوست، پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اورلیو دلورنتیس یک بار دیگر از گونسالو ایگواین که به‌تازگی و با پرداخت شدن غرامت ۹۰ میلیون یورویی فسخ قراردادش به یوونتوس ملحق شده است، انتقاد کرد.

دلورنتیس که جزو تهیه‌کنندگان سرشناس سینمای ایتالیاست، درباره مهاجم آرژانتینی پیشین تیمش که اخیراً از او به‌عنوان یک خائن هم یاد کرده است، به خبرنگاران گفت: در روزنامه‌ها حرف‌هایی را که گونسالو ایگواین در کنفرانس خبری مراسم معارفه‌اش در یوونتوس زده است، خوانده‌ام و مایلم روی آن قسمت از حرف‌هایش که گفته من دلیل جدایی او از ناپولی بوده‌ام تمرکز کنم. اگر آقای ایگواین آنقدر از بودن در کنار من آزرده خاطر بود که ترجیح داد برود، چرا چند سال طول کشید تا به این نتیجه برسد. او یا آدم دروغگویی است یا یک هنرپیشه ماهر. البته من احتمال دوم را رد می‌کنم، چون هنرمندان را می‌شناسم و آنها را درک می‌کنم.

وی در ادامه حمله لفظی‌اش به ایگواین ۲۸ ساله، اظهار داشت: ما زمان زیادی را در کنار هم سپری می‌کردیم و حتی تا همین اواخر هم وضعیت همین‌طور بود. من می‌توانم به شما اطمینان خاطر بدهم که گونسالو ایگواین در کمال آرامش و بدون هیچ نشانه‌ای از نارضایتی از دست من ناپولی را ترک کرد و همه کسانی که در جریان روابط ما بودند می‌توانند در این خصوص گواهی دهند. چطور می‌شود که او از دست من ناراضی باشد و تحمل دیدنم را نداشته باشد و آن‌وقت با مدیربرنامه‌هایش چندین ساعت با من درباره پول، آن هم کلی پول، با کلی ذوق و شوق صحبت کند؟ آیا مدیربرنامه‌های او خجالت نمی‌کشد که می‌گوید تیمی که ایگواین برایش بازی کرد، تیمی که به او کمک کرد در یک فصل ۳۸ گل بزند، به اندازه کافی خوب و سطح بالا نبوده است؟ تلاش ایگواین برای توجیه جدایی‌اش از ناپولی با مقصر دانستن من بی‌احترامی به مردم ناپل است. مگر شما شرم نداشته باشید که بخواهید به این مردم خیانت کنید.

ایگواین در هفته جاری با قراردادی با ارزش ۹۰ میلیون یورو به‌عنوان گران‌ترین خرید ثبت شده در فوتبال ایتالیا و سومین جابه‌جایی گران تاریخ فوتبال دنیا پس از گرث بیل و کریستیانو رونالدو از ناپولی به یوونتوس منتقل شد و خودش را تا پنج سال دیگر به این تیم متعهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.