وزیر ورزش روسیه نامزدی دوباره خود را برای ادامه فعالیت در سمت ریاست فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتالی موتکو، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه که در پی اعلام محرومیت‌های اخیر ورزشکاران المپیکی کشورش تصمیم به کناره‌گیری از سمت‌هایش داشت به صورت رسمی نامزدی دوباره خود برای انتخابات آینده فدراسیون فوتبال را اعلام کرد.

اواسط هفته گذشته یکی از اعضای دفتر رئیس جمهور روسیه از اعلام حمایت کابینه پوتین از ویتالی موتکو در سمت وزارت ورزش خبر داده بود. موتکو نیز امروز (جمعه) گفت: تمام فعالیت‌هایی که هم اکنون در فوتبال روسیه انجام می‌دهیم فقط به خاطر فیفا نیست و می‌خواهیم میراثی برای جوانان فعال در این رشته محبوب ورزش کشورمان به جای بگذاریم.

موتکو ادامه داد: فوتبال در روسیه به ورزش محبوبی تبدیل شده و تصمیم گرفتم برای بار دوم نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شوم. هر کسی هم که توانایی و علاقمندی برای اداره فوتبال روسیه را دارد می‌تواند در انتخابات آینده شرکت کند و من از او حمایت خواهم کرد.

ویتالی موتکو در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ میلادی رئیس فدراسیون فوتبال روسیه بود و از سال ۲۰۱۵ نیز دوباره به این سمت برگزیده شد. موتکو قصد دارد در دو دوره متوالی رئیس فدراسیون فوتبال روسیه باقی بماند. او از سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون وزیر ورزش و گردشگری روسیه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.