سرمربی جدید تیم فوتبال سویا می‌گوید رؤیای هدایت تیم ملی کشورش را دارد و در عین حال نمی‌خواهد نسبت به تیم باشگاهی‌‌اش بی‌مسئولیت باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خورخه سامپائولی مربیگری در تیم ملی آرژانتین را برای خودش یک رؤیا می‌داند که البته اکنون زمان مناسبی برای محقق کردن آن نیست. سامپائولی ۵۶ ساله درست در همان زمانی هدایت سویا را برعهده گرفته است که تیم ملی کشورش بعد از استعفای خراردو مارتینو بدون سرمربی است و همین موضوع سبب شکل‌گیری شایعاتی درباره احتمال روی کار آمدن سرمربی تیم ملی شیلی به‌عنوان جانشین مارتینو شد.

سامپائولی اعتراف کرد که اگرچه به هدایت تیم ملی آرژانتین تمایل دارد، اما ترک سویا را در شرایطی که تنها یک ماه از آغاز به کارش در این می‌گذرد، کار درستی نمی‌داند.

او پس از پیروزی یک بر صفر سویا برابر ماینتس در یک بازی دوستانه، اظهار داشت: اینکه اتحادیه فوتبال آرژانتین برای هدایت تیم ملی با من تماس گرفته صحت دارد و این موضوع مایه افتخار من است، اما فرصت تحقق رؤیاها همیشه در زمان مناسب ایجاد نمی‌شوند. رؤیای من در حال حاضر کسب قهرمانی به همراه سویاست، اما اعتراف می‌کنم که دوست دارم در تیم ملی آرژانتین هم مربیگری کنم و همیشه این موضوع را گفته‌ام. اکنون اما رفتن من از سویا بی‌مسئولیتی‌ام را نسبت به این تیم نشان می‌دهد.

سامپائولی ماه گذشته با هدایت شیلی مقابل تیم ملی کشورش، با این تیم برای کسب دومین عنوان قهرمانی متوالی‌اش در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا کمک کرد. علاوه بر او از دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو‌مادرید و هموطن او در تاتنهام مائوریسیو پوچتینو به‌عنوان دیگر گزینه‌های هدایت آلبی‌سلسته نام برده می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.