یکی از مقامات باشگاه بایرن‌مونیخ اعتراف کرد که سرمربی اسپانیایی پیشین این تیم دوست داشت یکی از همتایانش در بوندس‌لیگا پس از او هدایت باواریایی‌ها را برعهده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میشائیل رشکه، مدیر فنی بایرن‌مونیخ ادعا کرد که پپ گواردیولا دو سال پیش به این باشگاه تأکید کرده که توماس توخل، سرمربی آلمانی بورسیا دورتموند را به عنوان جانشین او استخدام کند.

رشکه گفت که سال ۲۰۱۴ زمانی که او به عنوان مدیرفنی باشگاه بایرن‌مونیخ استخدام شد، گواردیولا به او گفته تلاش خود را برای رایزنی با توخل، سرمربی وقت ماینتس انجام و جلسه‌ای برای ملاقات دو مربی ترتیب دهد.

مدیرفنی باشگاه بایرن‌مونیخ در گفت‌و‌گو با سایت «۱۱ فرونده» درباره توصیه‌ای که گواردیولا به او کرده است، اظهار داشت: گواردیولا به من گفت که توماس باید جانشین من در بایرن‌مونیخ شود.

رشکه درباره توخل که سال ۲۰۱۵ ماینتس را به مقصد دورتموند ترک کرد، تأکید کرد: من با توماس توخل رابطه‌ای بر پایه اعتماد داشتم و می‌دانستم که او کار پپ را تحسین می‌کند. در طرف دیگر ، پپ هم از عملکرد ماینتس تجت تأثیر قرار گرفته بود. او اغلب با من درباره توماس حرف می‌زند.

گواردیولا و توخل روز گذشته (پنجشنبه) در دیدار دوستانه تیم‌های منچسترسیتی و بوروسیا دورتموند در جام قهرمانان بین‌المللی روبه‌روی هم قرار گرفتند که این بازی را دورتموند با نتیجه ۶ بر ۵ در ضربات پنالتی برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.