جلسه فنی و توجیهی پرسپولیسی‌ها در کنار انجام تمرینات بدنی حدود ۸۰ دقیقه به‌طول انجامید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازیکنان پرسپولیس که از ساعت ۱۸ امروز (پجشنبه) وارد جلسه با برانکو شده بودند با کار باوزنه مهیای تمرین امروز شدند. سرخپوشان از ساعت ۱۹:۲۰ وارد زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی شدند تا کارهای تاکتیکی را مرور کنند.

* در ابتدا بازیکنان با حرکات کششی و نرمشی تمرینات را کلید زدند و سپس به ضلع جنوبی ورزشگاه رفتند تا تمرینات اختصاصی را دنبال کنند. دور زدن و پرش از روی موانع و استارت‌های کوتاه و سرعتی مهم‌ترین بخش تمرینات بازیکنان بود.

* گلرها که همراه با تیم بدن خود را گرم کرده بودند، در این بخش جدا شده و همراه با ایگور پانادیچ به انجام تمرین پرداختند. دروازه‌بان‌های پرسپولیس با لباس‌های قرمز و مشکی کار را دنبال می‌کردند اما بازیکنان با پیراهن‌های سفید و قرمز بر تن داشتند.

* یکی از نکات جالب تمرین، پیراهنی بود که آنتونی گولچ به تن داشت. پیراهن او شماره شش بود، اما فردی با چسب شماره چهار را پشت پیراهن این بازیکن حک کرده بود. این کار آن قدر مبتدیانه انجام شده بود که کاملاً مشخص بود شماره پیراهن شش است نه چهار.

* حاشیه دیگر تمرین، شوخی‌های سرتن چوک با کریم باقری بود. این دو مربی در دقایق زیادی از تمرین به شوخی و خنده مشغول بودند.

* در ادامه تمرین برانکو بازیکنانش را به میانه میدان فراخواند تا به انجام کارهای تاکتیکی و ترکیبی بدون توپ بپردازند. بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول که بازیکنان اصلی دیدار با سایپا بودند، استارت‌های استقامتی و سرعتی را در دستور کار داشتند و گروه دوم که بازیکنان ذخیره بودند، به سالن وزنه رفتند.

* بخش دیگر تمرین، ارسال اوت دستی توسط حسین ماهینی و شوتزنی هافبک‌ها بود. این تمرین نشان می‌دهد که برانکو قصد دارد از این تاکتیک در آینده سود ببرد. بعد از این تمرین، ارسال کرنر از دو سمت دروازه و سرزنی بازیکنان در دستور کار قرار گرفت.

محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه تنها مدافعان پرسپولیس در این بخش از تمرین بودند و کریم باقری درون دروازه ایستاده بود تا مقابل بازیکنان ضربه‌زننده قرار بگیرد. این تمرین آخرین بخش کار سرخپوشان بود و پس از آن، بازیکنان به سرد کردن بدن‌های‌شان پرداختند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )