هجدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم‌های مدعی گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل جدید مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که در پایان این دیدارها تیم‌های گیتی پسند اصفهان، حفاری اهواز و دبیری تبریز مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و دیدار یاسین پیشروی قم و فرش‌آرای مشهد نیز به تساوی ۲ - ۲ انجامید.

در یکی از دیدارهای حساس امروز جدال دو تیم همشهری دبیری تبریز و مس سونگون به برتری ۲ بر یک تیم دبیری انجامید. برای دبیری در این بازی فرهاد فخیم و حمید احمدی گلزنی کردند و تنها گل مس نیز توسط تاینان به‌ثمر رسید.

امروز همچنین تیم گیتی پسند اصفهان در خانه مقاومت البرز به برتری ۳ بر ۲ رسید. در این بازی مهران عالیقدر (دو گل) و مهدی جاوید برای گیتی پسند و میلادقنبرزاده و علی رستمی برای مقاومت موفق به گلزنی شدند.

نتایج دیدارهای آغازین فصل جدید لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

یاسین پیشروی قم ۲ - فرش‌آرای مشهد ۲ مقاومت البرز ۲ - گیتی پسند اصفهان ۳ شهروند ساری ۳ - حفاری اهواز ۴ دبیری تبریز ۲ - مس سونگون یک

امروز همچنین قرار بود دو دیدار دیگر برگزار شده و طبق برنامه آذرخش به مصاف طرح و توسعه الوند برود و دانشگاه آزاد نیز مقابل شهرداری صف‌آرایی کند که این دو دیدار لغو و برگزاری آنها به تاریخی دیگر موکول شد.

هفته اول مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا (جمعه) با دیدار لبنیات ارژن شیراز - تأسیسات دریایی تهران پیگیری خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.