عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از اینکه حسن زاده و اعضای محترم کمیته انضباطی، قانون را به درستی اجرا کردند از آنها تشکر می‌کنم.

شهاب جهانیان عضو هیأت مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بخشیده شدن مهدی رحمتی و تعلیق شدن حکم محرومیت او اظهارداشت: جا دارد از آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی و سایر اعضای محترم این کمیته تشکر کنم زیرا آنها قانون را به درستی اجرا کردند.

وی افزود: بر اساس بند ۲ ماده ۵۹ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، اگر یک بازیکن نیمی از محرومیت خود را پشت سر بگذارد می‌تواند به حکم صادره اعتراض کند که مسئولان محترم کمیته انضباطی در این مورد قانون را به درستی اجرا کرده و پس از درخواست باشگاه استقلال، حکم مهدی رحمتی را تعلیق کردند.

وی افزود: ما پیش از این هم در مورد محرومیت هواداران استقلال اعتراض کردیم که مورد موافقت قرار نگرفت و باشگاه استقلال نیز به این تصمیم کمیته انضباطی احترام گذاشت حالا هم ممنون هستیم که این کمیته قانون را به درستی اجرا کرده و با تعلیق محرومیت رحمتی موافقت کردند.

جهانیان در پایان گفت‌وگو با فارس از تماشاگران خوزستانی که همیشه طرفدار استقلال هستند خواست تا در بازی روز یکشنبه به حمایت از استقلال پرداخته تا شاگردان منصوریان با روحیه‌ای مضاعف به مصاف همنام خود بروند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )