سرمربی جدید تیم فوتبال سویا برای هدایت تیم ملی کشورش وسوسه شده است اما آندلسی‌ها به او اجازه این کار را نخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعتراف وکیل خورخه سامپائولی، این مرد آرژانتینی که هنوز یک ماه از آغاز به کارش در سویا نمی‌گذرد، نسبت به مربیگری در تیم ملی آرژانتین ابراز تمایل کرده است، اما مسئولان باشگاه سویا به او اجازه ترک ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان را نمی‌دهند.

بعد از شکست آرژانتین برابر شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکای سال ۲۰۱۶، خراردو مارتینو از سرمربیگری آلبی‌سلسته استعفا کرد و این تیم از آن زمان تا کنون دیگر مربی نداشته است.

فرناندو باردس، وکیل سامپائولی در خصوص شایعاتی که درباره احتمال مربیگری این مرد ۵۶ ساله در تیم ملی آرژانتین مطرح شده است، گفت: خورخه می‌خواهد تیم ملی آرژانتین را هدایت کند، اما سویا به وی اجازه رفتن نمی‌دهد و او هم قراردادش را فسخ نخواهد کرد.

تنها راهی که سامپائولی برای سرمربیگری در تیم ملی آرژانتین دارد، پرداخت غرامت فسخ قراردادش با سویاست که تصور می‌شود رقمی میان شش تا هفت میلیون یورو باشد.

باردس در این خصوص نیز اظهار داشت: پرداخت غرامت فسخ قرارداد فرآیند پیچیده‌ای است و خورخه نمی‌تواند از عهده مدیریت پیامدهای این کار برآید.

به نوشته نشریه مارکا، آرماند پرس، رئیس موقت اتحادیه فوتبال آرژانتین که توسط فیفا منصوب شده است، قرار است هفته آینده به اروپا سفر کند تا با کاپیتان آلبی‌سلسته، لیونل مسی، خاویر ماسچرانو و نیز نمایندگان شرکت آدیداس به‌عنوان اسپانسر اصلی تیم صحبت کند و آنها را در جریان وضعیت پیشرفت امور در اتحادیه فوتبال آرژانتین بگذارد. تصور می‌شود که او در این سفر با سامپائولی هم ملاقاتی داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.