مدافع تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید اگر در فصل پیش‌رو هم زمان حضورش در ترکیب این تیم همچون فصل گذشته محدود باشد، ممکن است تصمیم به ترک نیوکمپ بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل گذشته برای الیکس ویدال فصل خوبی نبود. اگرچه بارسلونا دو گانه قهرمانی لالیگا و جام حذفی اسپانیا را کسب کرد، اما ویدال نخست به‌دلیل محرومیت باشگاه از سوی فیفا شش ماه اول فصل را از دست داد و پس از آن هم لوئیس انریکه، سرمربی کاتالان‌ها به او فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش نداد و دنی آلوز و سرخیو روبرتو را به مدافع اسپانیایی پیشین سویا ترجیح داد. حالا اما با رفتن آلوز به یوونتوس، ویدال می‌تواند به کسب فرصت بیشتر برای بازی در سمت راست خط دفاعی بارسا امیدوار باشد.

ویدال گفت: حالا فقط من هستم و سرخی روبرتو و کاملاً مشخص است که اگر در پایان امسال هم وضعیتم مشابه سال گذشته باشد، آن وقت باید فکری به حال آینده‌ام بکنم. من اینجا آمده‌ام تا موفق باشم و برایم فرقی نمی‌کند که چه موفقیتی کسب می‌کنم.

برخی اخبار حاکی از بوده‌اند که میان ویدال ۲۶ ساله و انریکه اختلافاتی وجود داشته است. وی با تأیید این موضوع اعلام کرد طی گفت‌و‌گویی که با سرمربی‌اش داشته اختلافات میان دو طرف حل شده است.

مدافع پیشین سویا تأکید کرد: من با انریکه صحبت کردم، چون از نظر حرفه‌ای در وضعیت خوبی قرار نداشتم. با هم صحبت کردیم و هر دو به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم جلوی اتفاقاتی را که در حال رخ بود، بگیریم.

شش ماه محرومیت بارسلونا که فرصت بازی را از ویدال و نیز آردا توران گرفت، سبب گمانه‌زنی‌هایی در خصوص احتمال قرض داده شدن این دو بازیکن به تیم‌های دیگر شد، اما آنها این شش ماه را در بارسلونا و بدون انجام حتی یک بازی سپری کردند.

ویدال در این خصوص هم گفت: سال گذشته من نتوانستم برای شش ماه بازی کنم و برای آن تاوان سنگینی دادم. اگر من فصل پیش فرصت حضور در ترکیب اصلی را نداشتم به این دلیل بودم که سرمربی احساس می‌کرد من آماده ورود به ترکیب تیم نیستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.