سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ می‌گوید که نه تنها از رد کردن پیشنهاد بازگشت به تیم پیشین خود پشیمان نیست بلکه آن را تصمیمی عاقلانه می‌داند.

به گزارش خبرگزاری نسنیم، کارلو آنچلوتی دلیل اینکه چرا تابستان فصل گذشته به پیشنهاد باشگاه میلان برای بازگشت به سن‌سیرو و هدایت روسونری پاسخ منفی داده است را توضیح داد.

روزهای پایانی فصل ۱۵-۲۰۱۴ که فیلیپو اینزاگی هدایت میلان را برعهده داشت، با اخراج کارلو آنچلوتی از رئال‌مادرید همزمان شد و میلانی‌ها تصور می‌کردند که می‌توانند کارلتو را به خدمت بگیرند. او اما ترجیح داد یک سال بیکار باشد و استراحت کند تا هدایت روسونری بحران زده‌‌ای که با آن یک بار قهرمان سری A و دو فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد را برعهده بگیرد.

آنچلوتی که بایرن‌مونیخ تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری دوستانه در جام قهرمانان بین‌المللی مغلوب میلان شد، گفت: روبه‌روی میلان قرار گرفتن برای من همیشه خاص است. میلان سال‌ها خانه من بود و از آنجا خاطرات خوبی دارم و برای من همیشه باشگاهی خاصی خواهد بود.

کارلتو درباره دلیل برنگشتن به سن‌سیرو هم اظهار داشت: من تصمیمی عاقلانه گرفتم، چون احساس کردم که به چند ماه استراحت نیاز دارم و به همین دلیل خودم را دوباره به میلان متعهد نکردم.

یک کنسرسیوم چینی مشغول رایزنی با میلانی‌هاست تا این باشگاه را از سیلویو برلوسکونی بخرد. آنچلوتی در این باره عنوان کرد: من نمی‌توانم میلان را بدون برلوسکونی تصور کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.