مربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما از کسانی که مطالبی که در رسانه‌های مختلف منتشر می‌کنند درخواست داریم که منصفانه به مسائل نگاه کنند.

فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط ما خوب است در بازی‌های اول تیم‌ها همدیگر را محک می‌زنند و تا اینکه بخواهند به مرز آمادگی برسند زمان می‌برد.

وی در مورد بازی مقابل گسترش فولاد، گفت: ما شناخت نسبی از این تیم داشتیم و به بازیکنان هم مطالب را گوشزد کرده بودیم. تلاشمان این بود که در بازی بازیکنان نکات لازم را پیاده کنند که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

مربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه گفته می‌شود میانگین سنی تیم بالاست خاطرنشان کرد: من از کسانی که مطالبی را درج می‌کنند و به مسائل می‌پردازند خواهش می‌کنم که منصفانه به قضایا نگاه کنند چرا که ما هم بتوانیم از مطالب آنها استفاده کنیم. میانگین سنی تیم ما و بازیکنانی که در بازی مقابل گسترش فولاد قرار گرفتند ۳۰ سال نبود ما از ۱۴ بازیکن استفاده کردیم که میانگین سنی آنها ۲۷.۷ بود.

پورغلامی در مورد اینکه خلعتبری اعلام کرده بازیکنان پیکان به عمد خود را روی زمین می‌انداختند و مانند تیم‌های عربی بازی می‌کردند، گفت: به هر حال کسی از دیدگاه خودش صحبت می‌کند و من نظری در مورد صحبت‌های او ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.