سرمربی یاران جهانبخش در آستانه اولین بازی لیگ اروپا تیمش برابر ایانینیای یونان گفت: ما سرشار از تجربه هستیم و نباید مقابل تیم ناشناخته یونانی بی‌تابی کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم آلکمار با در اختیار داشتن علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی امشب (پنجشنبه) در اولین بازی خود در لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی «آفاس» میزبان تیم ایانینای یونان است. ایانینای یونان همان تیمی است که با ارسال شکایتی به یوفا توانست جایگزین یاران انصاری‌فرد در لیگ اروپا شود و با حذف تیمی نروژ در مرحله قبلی این رقابت‌ها حریف آلکمار هلند شد.

وان دن بروم، سرمربی تیم آلکمار هلند در آستانه اولین بازی تیمش در لیگ اروپا گفت: تیم من مشتاق بازی برابر ایانینای یونان است و اگر بتوانیم توانمندی‌های خود را به‌خوبی نشان دهیم، قطعاً موفق خواهیم شد.

سرمربی یاران جهانبخش در ادامه تأکید کرد: آلکمار تجارب زیادی در میان تیم‌های اروپایی دارد و دوران آماده‌سازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. ایانینای یونان تیمی ناشناخته است، اما هر تیمی در لیگ اروپا توانمندی خاص خود را دارد.

وان دن بروم در خاتمه اظهار داشت: ایانینا برای دریافت پاداش یا برپایی جشن به هلند نمی‌آید و برای کسب حداقل امتیاز مقاومت خواهد کرد. آلکمار باتجربه حق بی‌تابی برابر حریف یونانی در صورت ارائه بازی بسته را ندارد. در واقع تاکتیکی را پیاده می‌کنیم که برای انجام آن با بازیکنان صحبت کرده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.