رئیس جمهوری روسیه شب گذشته (چهارشنبه) در کاخ کرملین میزبان ورزشکاران المپیکی کشورش بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با ورزشکاران اعزامی این کشور به المپیک ۲۰۱۶ ریو تحت تاثیر اخبار محرومیت ورزشکاران روسی قرار گرفت.

پوتین خطاب به ورزشکاران المپیکی روسیه اظهار داشت: سیاست‌مداران کوته‌بین ورزش را ترک نمی‌کنند و کمپین‌هایی که بر علیه ورزشکاران روسی شکل گرفته شامل استانداردهای دوگانه‌ای است که از عقل سلیم فراتر می‌رود.

رئیس جمهوری روسیه ادامه داد: ما می‌گوییم که خطر بی‌اعتباری قوانین ورزشی، عدالت و احترام به ورزش پاک وجود دارد. هر چند ورزش فقط با هدف جمع کردن مردم و برطرف کردن تناقضات دو کشور است. محرومیت‌های اخیر اعلام شده برای ممانعت از حضور تعداد زیادی از ورزشکاران روسی در المپیک فراتر از قانون و عقل سلیم است.

وی سپس به ورزشکاران المپیکی کشورش گفت: ملاقات با تیم‌های ملی روسیه قبل از اعزام به المپیک سنت خوبی است. در این جا کسانی دیده می‌شوند که صادقانه خود را برای حضور در المپیک از چهار سال پیش خود را آماده کرده‌اند تا بتوانند از افتخارات ورزش روسیه دفاع کنند.

پوتین در پایان عنوان کرد: باید تاکید کنم که اتهامات اخیر به بعضی از ورزشکاران روسی ضربه بزرگی به ورزش جهان و المپیک بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.