سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: داور بازی را برای پرسپولیس در این بازی دوستانه درآورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ مهدی تارتار پس از تساوی ۳ بر ۳ مقابل پرسپولیس در دیداری دوستانه گفت: ابتدا باید از داور گله کنم، داور از دوستان خودم است، این داور هر وقت در بازی‌های دوستانه تیم من بازی‌اش گره می‌خورد، بازی را درمی‌آورد. امروز هم بازی را به خوبی برای پرسپولیس درآورد و با پنالتی مشکوکی که گرفت از نظر روحی به این تیم کمک کرد.

وی ادامه داد:‌۵-۴ روز بیش‌تر نیست که به این تیم اضافه شده‌ام، سعی کردم با جابجایی نفرات به تیم کمک کنم و شناخت بهتری هم از بازیکنان پیدا کنم، تیم اصلی پرسپولیس امروز بازی نکرد، نفرات اصلی پرسپولیس یک سروگردن از بازیکنان امروز این تیم بالاتر هستند، البته همین که بازیکنان روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینند و رقابت ایجاد می‌کنند باعث می‌شود پرسپولیس قدرتمند شود.

تارتار تصریح کرد: بازی دوستانه با پرسپولیس از نظر شخصیتی به تیم ما کمک کرد تا با روحیه بهتر آماده مسابقات شویم.

وی در مورد اینکه پارس جنوبی سه سرمربی قبل از او را عوض کرده، گفت: من کاری به گذشته ندارم، قرارداد من تا پایان فصل است، فقط می‌توانم از مربیانی که برای این تیم زحمت کشیده بودند،‌تشکر کنم. دو هفته دیگر مسابقات لیگ دسته اول شروع می‌شود و ما باید تیم را آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد اینکه ۵ بازیکن را از این تیم کنار گذاشته است، گفت: سلایق فرق می‌کند، فوتبال حرفه‌ای شده، من سعی کردم با سلیقه خودم تیم را ببندم. از بازیکنانی که کنار ما نیستند هم تشکر می‌کنم، چاره‌ای نیست، فوتبال حرفه‌ای است.

تارتار در مورد اینکه تیمش می‌تواند به لیگ برتر صعود کند، گفت: کار خیلی سخت است، زمان نداریم، هدف ما صعود به لیگ برتر است، بعد از ۸ سال مربیگری در لیگ برتر به لیگ دسته اول آمدم تا بتوانم این تیم را به لیگ برتر بیاورم، زیرا این تیم لیاقت آن را دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )