دروازه‌بان ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در محل تمرین از همبازیان سابق خود خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی برابر سایپا که با پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان همراه بود، بدون حضور هواداران انجام شد.

در این تمرین فقط خبرنگاران توانستند وارد ورزشگاه کاظمی شوند و در شرایطی که هواداران زیادی پشت دربهای ورزشگاه حضور پیدا کردند، اما اجازه حضور پیدا نکردند.

* الکساندر لوبانف دروازه‌بان ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس که امروز قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد، در محل تمرین سرخ‌پوشان حاضر شد و از همبازیان سابق خود خداحافظی کرد.

* نفرات اصلی که روز گذشته در بازی برابر سایپا به میدان رفته بودند، تنها حدود سی دقیقه زیر نظر کریم باقری ریکاوری کردند. سایر بازیکنان نیز در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم لیگ یکی پارس جنوبی رفتند که هدایت آن را مهدی تار تار بر عهده داشت.

* چند تن از بازیکنان پرسپولیس به سمت مهدی تارتار رفتند و به وی خوش ‌آمد گفتند.

* چند بازیکن تستی هم امروز در محل تمرین سرخ‌پوشان حاضر شدند. نکته جالب این بود که یکی از این بازیکنان پیراهن شماره ۷ را که متعلق به علی پروین است و از سوی باشگاه پرسپولیس بایگانی شده را پوشیده بود.

* همچنین از سوی تیم پارس جنوبی به بازیکنان بوشهری پرسپولیس یعنی حسین ماهینی و مهدی طارمی هدیه‌ای به رسم یادگاری اهدا شد.

* هومن افاضلی امروز با حضور در محل تمرین سرخ‌پوشان بازی تدارکاتی شاگردان برانکو را تماشا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.