عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از بی‌برنامگی مسئولان باشگاه تراکتورسازی در انتخاب ورزشگاه، سردرگمی این باشگاه در انتخاب ورزشگاه جهت برگزاری مسابقه را موجب به حاشیه رفتن این تیم دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمداسماعیل سعیدی ضمن انتقاد از بی‌برنامگی و سردرگمی باشگاه تراکتورسازی در انتخاب ورزشگاه جهت برگزاری مسابقه با تیم استقلال خوزستان، گفت: متأسفانه این موضوع در چند وقت گذشته ادامه داشته و موجب نارضایتی هواداران شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته عده‌ای از علاقه‌مندان به باشگاه تراکتورسازی در تماس‌های مختلفی از وضعیت کنونی این تیم ورزشی گلایه کرده‌اند، اظهار کرد: متأسفانه هر چند وقت یکبار بی‌مهری‌هایی در بخش‌های مختلف انجام می‌شود؛ از این رو به مسئولان این باشگاه توصیه می‌کنم هواداران را سردرگم نکنند.

وی با بیان اینکه جایگاه باشگاه تراکتورسازی در بین مردم موجب شده تا فوتبال دوستان برخی از بی‌برنامگی‌ها را برنتابند، تصریح کرد: امیدوارم با تصمیم‌گیری درست و بهنگام این مشکل نیز برطرف شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اینکه باید فضایی بوجود آید تا بازیکنان تراکتورسازی به مسئولیت خودشان عمل کنند و در مسابقات پیروز شوند، خاطرنشان کرد: سردرگمی باشگاه تراکتورسازی در انتخاب ورزشگاه جهت برگزاری مسابقه موجب به حاشیه رفتن این تیم در آغاز لیگ برتر شده و قطعا تبعات منفی در خواهد داشت.

به گزارش خانه ملت، در چند روز گذشته مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کردند بازی خود برابر استقلال خوزستان را در ورزشگاه خانگی تراکتورسازی برگزار می‌کنند؛ این خبر در حالی اعلام شد که مسئولان تراکتورسازی قبول کرده بودند تا در استان البرز و ورزشگاه شهدای انقلاب این استان به میدان بروند و تیم مقابل آنها یعنی استقلال خوزستان هم بر اساس آن برنامه‌ریزی کرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.