مدافع تراکتورسازی با اشاره به توقف این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی باید این را در نظر گرفت که مقابل قهرمان لیگ مساوی کردیم.

خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تساوی ۲ - ۲ تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: ما بد بازی نکردیم و مقابل تیمی قرار گرفتیم که قهرمان لیگ شده بود. می‌دانستیم بازی سختی داریم و از طرفی بدن‌های بازیکنان به‌دلیل فصل بدنسازی آماده نبود. با این حال فرصت‌های زیادی را به‌دست آوردیم و می‌توانستیم با اختلاف سه گل استقلال خوزستان را شکست بدهیم، اما بدشانسی آوردیم.

وی راجع به بازی نکردن تیمش در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز عنوان کرد: به‌هر حال مسئولان تلاش کردند تا ورزشگاه را با شرایط بهتری به بازی‌های لیگ برتر برسانند، ولی این اتفاق نیفتاد. ما از این موضوع ضرر کردیم، ولی مطمئناً با آماده شدن ورزشگاه شرایط بهتری خواهیم داشت و می‌توانیم از حمایت هواداران بهره ببریم.

شفیعی در مورد نیمکت‌نشینی در اولین بازی تراکتورسازی اظهار داشت: من زمان مربیگری تونی اولیویرا هم کم بازی می‌کردم، اما وقتی امیر قلعه‌نویی آمد شرایط برایم تغییر کرد و توانستم به بازیکن ثابت تبدیل شوم. مطمئن باشید نهایت تلاشم را انجام خواهم داد تا در ترکیب ثابت تراکتورسازی بازی کنم و برای رسیدن به این هدف می‌جنگم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به شانس قهرمانی تیمش در فصل جاری تصریح کرد: هواداران تراکتورسازی در این چند سال به‌خوبی تیم‌شان را حمایت کردند و من امیدوارم در پایان فصل قهرمانی را به آنها هدیه بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.