کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فوتبال حرفه‌ای است و من اعتراضی به نیمکت‌نشینی‌ام در بازی مقابل سیاه‌جامگان ندارم.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به نیمکت‌نشینی‌اش مقابل سیاه‌جامگان گفت: هر فوتبالیستی دوست دارد بازی کند، ولی به‌هر حال این تصمیمی بود که یحیی گل‌محمدی گرفت و من نیمکت‌نشین شدم. او مسئولیت فنی تیم را بر عهده دارد و در انتخاب بازیکنان مختار است. من و آقایحیی در تیم ملی با یکدیگر همبازی بودیم، من با او دوست هستم و هیچ اعتراضی به تصمیمش ندارم. همیشه موفقیت تیم برایم مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا ذوب‌آهن سه فصل اخیر لیگ برتر را با شکست شروع کرده است، عنوان کرد: نمی‌دانم چرا سه سال لیگ را با باخت شروع کردیم، این درحالی است که در هر سه فصل در اولین بازی مستحق برد بودیم. دو فصل پیش با صبا بازی کردیم و باختیم، سال قبل با ملوان روبه‌رو شدیم و امسال هم با سیاه‌جامگان. ما در هر سه مسابقه باید با اختلاف گل بالا پیروز می‌شدیم. در مجموع باید بگویم که امسال تیم خوبی داریم و مطمئن باشید نتایج خوبی خواهیم گرفت.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن درمورد مصدومیت قاسم حدادی‌فر نیز خاطر نشان کرد: او بازیکن بسیار تأثیرگذاری برای تیم ما بود و به‌نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی دنبال جانشین برای حدادی‌فر است. مصدومیت او قطعاً روی تیم ما تأثیر می‌گذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.