بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: من فوتبالم را مدیون یک باشگاه و یک شخص هستم که به من در روزهای سخت اطمینان کرد.

محمدحسین مرادمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی پدیده مقابل سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر ما بازی منطقی انجام دادیم و توانستیم به پیروزی برسیم. بازیکنان در این بازی زحمت زیادی کشیدند که در نهایت با گلزنی من به پایان رسید.

وی در مورد اینکه پس از گلزنی خوشحالی نکرد، خاطرنشان کرد: از این بابت که برای تیم پدیده گلزنی کردم خوشحال بودم اما از طرف دیگر ناراحت بودم که به تیم سابقم یعنی سپاهان گل زدم چرا که نسبت به این تیم دین دارم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده افزود: من فوتبالم را مدیون باشگاه سپاهان و فردی به نام رضا مهاجری هستم چرا که این سرمربی در روزهای سخت به من اطمینان کرد. کاری که کمتر مربی ایرانی انجام می‌دهد. او در همه شرایط پای من ایستاد و واقعا از او متشکرم. 

این بازیکن ۲۳ ساله در خصوص اینکه آیا از مسئولان باشگاه سپاهان دلخور است، گفت: من از سپاهانی‌ها ناراحت هستم. سال گذشته حرفی نزدم چون دوست نداشتم در روزهای سختی که سپاهان تجربه می‌کند من هم حاشیه درست کنم. اما باید بگویم که واقعا ناراحت بودم که از این تیم جدا شدم چرا که دوست نداشتم این اتفاق بیفتد.

مرادمند خاطرنشان کرد: باشگاه در آن زمان حرکت‌هایی انجام داد که من جدا شوم. صحبت‌های سرد سرمربی و مدیرعامل وقت باشگاه باعث شد که از تیم  جدا شوم. در آن موقع از این اتفاق ناراحت شدم اما انگیزه‌ام بیشتر شد. 

وی در مورد تعریف و تمجیدهای مهاجری در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی و اینکه آیا برای رسیدن به تیم ملی امیدوار است،‌گفت: از رضا مهاجری متشکرم که از من تعریف کرد. تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم مثمرثمر باشم. به هر حال همه بازیکنان یکی از اهداف و آرزوهایشان رسیدن به تیم ملی است که من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا به این مهم دست یابم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.