مهاجم اسپانیایی باشگاه چلسی ضمن تمجید از هم تیمی بلژیکی‌اش عنوان کرد او می‌تواند به سطح فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال چلسی فصل گذشته نتوانست از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کند و اُفت شدیدی داشت. آبی‌پوشان لندنی در رده دهم جدول لیگ برتر را به پایان بردند و چند بازیکن کلیدی این تیم از جمله ادن اِزار اُفت شدیدی داشتند، اما مهاجم اسپانیایی چلسی بر این باور است که هواداران باید فصل گذشته را به‌دست فراموشی بسپارند.

پدرو رودریگس در گفت‌و‌گو با نشریه «استاندارد اسپورت» در تمجید از هم‌تیمی بلژیکی خود گفت: وقتی به مسی می‌رسیم، صحبت از بازیکنی می‌کنیم که به اعتقاد من هنوز هم بهترین بازیکن جهان است و سطح بازی‌‌اش کاملاً با بازیکنان دیگر متفاوت است، اما اِزار هم بازیکن فوق‌العاده خوبی است که تکنیک فوق‌العاده‌ای دارد و توانایی‌هایش را در چلسی نشان داده است. ادن هنوز جوان است و به پیشرفت خود ادامه می‌دهد تا روزی در جمع بهترین بازیکنان جهان قرار گیرد.

وی افزود: همیشه رقابت با بازیکنی در حد و اندازه لیونل مسی سخت است، ولی به‌نظر من اِزار کیفیت لازم برای رسیدن به چنین سطحی را دارد. ادن استعداد و تونایی این را دارد که تماشاگران روی سکو را به وجد بیاورد. با دیدن حرکات جادویی اِزار در زمین کار برای مقایسه او با مسی آسان‌تر می‌شود.

پدرو درباره شرایط فصل قبل هافبک بلژیکی آبی‌پوشان لندنی و چلسی خاطرنشان کرد: هواداران باید صبور باشند و اتفاقات فصل گذشته را فراموش کنند. سال قبل نه‌تنها برای اِزار بلکه برای کل تیم بد بود. بهتر است به سال‌های قبل‌تر نگاهی بیندازیم و افتخاراتی که او برای چلسی به ارمغان آورده را در نظر داشته باشیم. همه باید امیدوار باشیم تا بازی‌های زیبایی از ادن در فصل های آینده ببینیم.

برخی کارشناسان اعتقاد داشتند که اِزار فصل گذشته سعی داشت از عهده فشار ناشی از اینکه او را مرد اول استمفوردبریج می‌دانستند، مقابله کند، اما پدرو این موضوع را قویاً تکذیب کرد و گفت: فشار همیشه روی بازیکنان بزرگی مثل کریستیانو رونالدو، نیمار و مسی وجود دارد و ادن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندنی در پایان تأکید کرد: قطعاً ادن نیز این فشار را احساس می‌کند، اما به‌خوبی می‌تواند از عهده آن بربیاید و این را در گذشته ثابت کرده است. اِزار بازی‌های خوبی را برای چلسی ارائه داده و نشان داده است که می‌تواند همیشه از عهده این مسئولیت برآید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.