سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: کسب تساوی در هفته اول و در بازگشت مجدد به لیگ برتر راضی کننده است اما می‌توانستیم صبا را شکست دهیم.

نادر دست نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی بدون گل تیمش در هفته اول لیگ برتر مقابل صبای قم گفت: طبیعی است که در اولین تجربه بازگشت تیم به لیگ برتر از کسب تساوی در خانه حریف راضی باشیم اما در این مسابقه توانایی کسب پیروزی را داشتیم و می‌توانستیم سه امتیاز را بدست بیاوریم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم.

وی در رابطه با عملکرد بازیکنانش در هفته اول لیگ برتر تصریح کرد: از عملکرد بازیکنان جدیدمان رضایت داشتیم فرشاد فرجی و حکیم نصاری در هفته اول خوب بازی کردند و ما را راضی کردند.

سرمربی نفت در مورد دیدار هفته دوم تیمش مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتورسازی تیم بسیار خوب و پر مهره‌ای است اما مهم بازی کردن با برنامه است ما هم مهره‌های بسیار خوبی داریم و از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای بهره می‌بریم. نیاز به حمایت هواداران داریم و تلاش می‌کنیم با وجود هواداران پر شورمان ضمن ارائه یک عملکرد قابل قبول سه امتیاز را کسب کنیم تراکتورسازی در خط حمله بسیار قوی است اما ما هم بازیکنان قدرتمندی داریم.

وی در مورد کم گل بودن هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: هنوز تیم‌ها جا نگرفته‌اند به کیفت قابل قبولی که مدنظرشان است نرسیده‌اند. هیچ تیمی دوست ندارد در هفته اول بازنده شود به همین خاطر کمی با چاشنی احتیاط بازی می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود گلهای کمی رد و بدل شود اما رفته رفته شرایط عادی خواهد شد.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه آبادان عنوان کرد: مسئولان در حال تلاش هستند تا شرایط ورزشگاه در روز بازی ایده‌آل باشد و مشکلی برای مسابقه نداشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.