باشگاه یوونتوس از پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی خود برای انتقال «پل پوگبا» صرفنظر نمی کند و انتقال احتمالی او به باشگاه منچستریونایتد را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم قهرمان ایتالیا اصرار دارد که منچستریونایتد باید تمام هزینه های وکالت این قرارداد را پرداخت کند (یعنی ۲۵ میلیون یورو برای دستمزد «مینو رایولا» مدیر برنامه های این بازیکن). با این وجود مبلغ نهایی این قرارداد می تواند در حدود ۱۴۵ میلیون یورو به علاوه دستمزد هفتگی ۳۰۰ هزار یورو تمام شود.

به نقل از «ساکرنت»، منابع آگاه گفته اند که مذاکرات بیشتری نیاز است و اگر قرار باشد که این قرارداد ثبت شود، یونایتد احتمالاً احتیاج به گرفتن مهلت از باشگاه ایتالیایی دارد. در حال حاضر سران باشگاه منچستریونایتد تمایلی برای پرداخت کل مبلغ درخواست شده ندارند.

با قبول یونتووس برای فروش این بازیکن، در ابتدای مسابقات یورو ۲۰۱۶ در اصول قرارداد توافق شده بود، اما باشگاه ایتالیایی در موقعیتی از قدرت است و قصد دارد تا نهایت مبلغی که آنها می توانند برای هافبک فرانسوی پرداخت کنند را بگیرد. بعد از نهایی شدن انتقال «گونزالو هیگواین» در روز سه شنبه، «جوزپه ماروتا» مدیرعامل باشگاه یوونتوس گفت که مذاکرات درباره «پوگبا» با یک وقفه مواجه شده است.

وی به خبرنگاران گفت: انتقال «پوگبا» به منچستریونایتد؟ زمانیکه همه چیز تمام شود خواهیم فهمید. در حال حاضر همه چیز متوقف شده است.

بعد از پیروزی ۲ بر یک یوونتوس مقابل تاتنهام در جام قهرمانان بین المللی در استرالیا، «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی یوونتوس، به سوالی که درباره ارزش «پوگبا» پرسیده شد، خندید.

«آلگری» در کنفرانس خبری گفت: من برای بازیکنان قیمت تعیین نمی کنم. هر بازیکنی ارزشی دارد، بعضی ها کمتر و بعضی ها بیشتر.

به نقل از منابع آگاه در ایتالیا و منچستر، با وجود اینکه «پوگبا» از رفتن به یونایتد خوشحال است، او همچنان ترجیح می دهد در رئال مادرید بازی کند و برای انتقال به «برنابئو» کاملاً ناامید نشده است.

در حال حاضر این قرارداد بستگی به این دارد که یا یونایتد تصمیم به پرداخت تمام مبلغ خواهد گرفت یا یوونتوس از مبلغ مورد نظرش کوتاه بیاید، اما منابع آگاه اشاره کرده اند که هرگونه نتیجه ای برای مذاکرات ممکن است مدت زیادی طول بکشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.