در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، برترین‌های این هفته از رقابت‌ها انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر دوشنبه شب گذشته با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد. در این هفته از رقابت‌ها و در حساس‌ترین دیدارها که البته به میزبانی تهران برگزار شد، استقلال متوقف شد و پرسپولیس حریفش را شکست داد.

در رقابت‌های امسال و در گزارش ترین‌ها، علاوه بر انتخاب بهترین‌های هفته، مهم‌ترین اتفاق هفته نیز انتخاب و معرفی خواهد شد.

نتایج رقابت‌های هفته اول در یک نگاه:

تراکتورسازی تبریز ۲ – استقلال خوزستان ۲

سیاه‌جامگان مشهد ۲ – ذوب آهن اصفهان یک

صبای قم صفر – صنعت نفت آبادان صفر

استقلال تهران یک – نفت تهران یک

سایپاتهران صفر – پرسپولیس تهران یک

گسترش فولاد تبریز صفر – پیکان تهران صفر

فولاد خوزستان یک – ماشین‌سازی تبریز ۲

سپاهان صفر – پدیده خراسان یک

تیم هفته: سیاه‌جامگان

در هفته اول رقابت‌ها تیم فوتبال سیاه‌جامگان موفق شد در خانه قهرمان جام حذفی فصل گذشته و سوپر لیگ ایران را شکست دهد تا به عنوان موفق‌ترین تیم هفته انتخاب شود.

البته پرسپولیس نیز در هفته اول نمایشی امیدوارکننده داشت و موفق شد در ورزشگاه تختی تهرات مقابل سایپا به برتری برسد تا این تیم نیز همراه با ماشین سازی و پدیده به عنوان تیم‌های خوب هفته انتخاب شود.

بازیکن هفته: محمدحسین مرادمند

در هفته اول رقابت‌ها پدیده دیگر تیم مشهدی موفق شد در اصفهان دیگر تیم اصفهانی لیگ برتر یعنی سپاهان را شکست دهد تا بدون شک یکی از مهم‌ترین اتفاقات هفته به پیروزی تیم‌های مشهدی مقابل اصفهانی‌ها مربوط شود. اما در دیدار پدیده و سپاهان محمدحسین مرادمند هافبک تیم مشهدی موفق شد با تک گل ۳ امتیازی خود، پدیده را با موفقیت به خانه رهنمون کند تا این بازیکن به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

البته مطهری در ترکیب نفت، احمدزاده و امیری در ترکیب پرسپولیس و نریمان‌جهان در ترکیب ماشین سازی از خوب‌های هفته بودند.

سرمربی هفته: برانکو

برانکو همراه با پرسپولیس فصل جدید لیگ برتر را مقتدرانه آغاز کرد و حریف سرسختش را در تهران شکست داد تا عنوان بهترین مربی هفته به سرمربی سرخ‌پوشان تعلق بگیرد. در این دیدار تفکرات تاکتیکی برانکو به همتایش بر روی نیمکت سایپا غلبه کرد تا هر ۳ امتیاز در گام اول به پرسپولیس برسد.

دیدار هفته: سایپا - پرسپولیس

بدون شک حساس‌ترین دیدار هفته اول در تهران و بین دو تیم پایتخت برگزار شد. در یکی از دیدارهای هفته اول پرسپولیس و سایپا در جذاب‌ترین مسابقه به مصاف هم رفتند تا این دیدار به عنوان مسابقه هفته انتخاب شود.

اتفاق هفته: میزبانی ترکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی و بازی استقلال در ورزشگاه خالی

تراکتورسازی به هواداران پرشورش معروف است با این حال با از دست رفتن فرصت میزبانی در ورزشگاه یادگار امام، موجب آن شد تا تیم تبریزی فرصت حداکثری حمایت هوادارانش را از دست بدهد. البته حضور در ورزشگاه عجیب اختصاصی تراکتورسازی به همان اندازه از اتفاقات مهم هفته محسوب می‌شد که استقلال در گام اول مجبور شد در ورزشگاه خالی با نفت تهران بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.