سازمان لیگ فوتبال ایتالیا از وجود تفاوت‌هایی میان مدت قرارداد و حقوق در نظر گرفته شده برای مهاجم جدید یوونتوس با ارقام اعلام شده اولیه، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گونسالو ایگواین روز گذشته (سه‌شنبه) به طور رسمی با قراردادی به ارزش ۹۰ میلیون یورو از ناپولی به یوونتوس پیوست. ساعاتی پس از اعلام رسانه‌ها، هر دو باشگاه نیز خبر پیوستن مهاجم پیشین رئال‌مادرید به بانوی پیر را در خروجی سایت‌های خود قرار دادند و آن را تأیید کردند. سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایتالیا (سری A) نیز تأیید کرده که جزئیات مربوط به قرارداد جدید مهاجم آرژانتینی فصل گذشته ناپولی با یوونتوس را دریافت کرده و اینکه مدارک لازم برای ثبت این جابجایی روز گذشته به دست این سازمان رسیده است.

پیش از این رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده بودند که قرارداد ایگواین با یوونتوس چهار ساله خواهد بود و او از بانوی پیر سالیانه ۷ تا ۷.۵ میلیون حقوق خواهد گرفت. اکنون اما مشخص شده که قرارداد ایگواین با یوونتوس پنج ساله است و این بازیکن ۲۸ ساله از بانوی پیر سالی هشت میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.

ایگواین سال ۲۰۱۳ از رئال‌مادرید به ناپولی پیوست و با این تیم یک بار فاتح کوپا ایتالیا و یک بار فاتح سوپرجام ایتالیا شد. او در ۹۴ بازی که برای ناپولی در سری A انجام داده، ۷۱ گل زد و فصل گذشته با ۳۶ گلی که زد، رکورددار به ثمر رساندن بیشترین تعداد گل در یک فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.