سرمربی روستوف پس از تساوی در بازی رفت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از مدافع ملی‌پوش کشورمان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال روستوف روسیه شب گذشته به همراه آزمون و عزت اللهی در بازی رفت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل اندرلخت بلژیک به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

قربان بردیف سرمربی ترکمنستانی روستوف پس از این دیدار اظهار داشت: ابتدا باید به هواداران روستوف تبریک بگویم آنها از خیلی وقت‌ها پیش در آرزوی حضور در لیگ قهرمانان اروپا بودند. اما درباره بازی باید بگویم عملکرد بازیکنانم در این دیدار رضایت‌بخش بود. اندرلخت در این بازی از تمام فرصت‌های خود استفاده کرد و موفق شد با نتیجه خوبی به خانه برگردد اما در فوتبال هیچ چیز محال نیست.

وی به تمجید از سعید عزت اللهی مدافع ملی‌پوش کشورمان، زننده گل تساوی تمیش پرداخت و گفت: سعید در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت و خیلی خوب بازی کرد. من نوع فوتبال او را دوست دارم.

سرمربی ترکمنستانی در ادامه درباره اینکه در نیمه اول دو بار از حریف عقب افتادند، عنوان کرد: این نتیجه به خاطر اشتباهات خودمان بود. البته این را بگویم که اندرلخت خیلی خوب از فرصت‌هایش استفاده کرد. این بازی در سطح لیگ قهرمانان اروپا بود و هر دو تیم نمایش خوبی را داشتند.

بردیف در پایان درباره اینکه آیا با این نتیجه در بازی رفت شانس راه‌یابی به لیگ قهرمانان را دارند، گفت: بله. ما هنوز شانس برای صعود داریم. این امری طبیعی است. با وجود اینکه کار سختی را در اورنبرگ داریم اما هیچ چیزی در فوتبال محال نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.