پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود اما باید در ادامه از لحاظ هجومی‌ بهتر کار کند.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر مقابل سایپا گفت: در هفته‌های ابتدایی لیگ کیفیت اصلی تیم‌ها مشخص نیست باید سه چهار بازی بگذرد تا بتوان در این مورد نظر داد. پرسپولیس در فصل جدید تغییر و تحولات زیادی داشته است.

وی افزود: در بازی شب گذشته تیم با ۵ تغییر نسبت به فصل قبل پا به میدان گذاشت سیدجلال حسینی، وحید امیری، علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه ۵ بازیکن جدید تیم بودند که امروز به میدان رفتند این نفرات هرچه بیشتر زمان بگذرد با تیم هماهنگ‌تر می‌شوند. روی هم رفته پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت و سایپا روی ضد حملات چشم به گلزنی داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تأکید کرد: تیم نباید با یک مهاجم بازی کند مهدی طارمی به زمین آمد او باید از اوایل نیمه دوم وارد میدان می‌شد تا پرسپولیس با نفرات بیشتری در محوطه جریمه حضور می‌یافت.

عربشاهی در رابطه با عملکرد بازیکن جدید پرسپولیس اظهار داشت: امیری باید یک پست عقب‌تر بیاید تا کارایی‌اش بیشتر شود در نیمه دوم بعد از حضور طارمی در زمین امیری کمی عقب‌تر آمد و دیدید نقش مؤثرتری در زمین داشت در جناح چاپ ربیع‌خواه کارایی‌ لازم را نداشت و باید بیشتر نفوذ کنند. بیرانوند جزو ۳ دروازه‌بان خوب ایران است او با شروع مجددهایش می‌تواند در ضد حملات به پرسپولیس کمک کند سیدجلال حسینی واقعاً با تجربه است و برایش فرق نمی‌کند با کدام تیم میدان می‌رود. حسین ماهینی باید بیشتر در فاز حمله حضور پیدا کند و مثل رضائیان به حملات اضافه شود.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، عنوان کرد: می‌تواند اما به شرطی که اعتماد به نفس بازیکنان بیشتر شود باید انصاری را به جناح چپ تیم ببرند چرا که او سال قبل تأثیر بیشتری در آن پست داشت. اگر ماهینی و انصاری در جناح چپ و راست پرسپولیس بیشتر نفوذ کنند تیم زهر بیشتری در حملات پیدا می‌کند و آن وقت درصد موفقیت بالاتر می‌رود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )