اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: روی حضور ایوب والی و سروش رفیعی برای حضور در تیم فولاد حساب باز کرده ایم و مسئولان باید مشکل این دو را حل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نعیم سعداوی سه شنبه شب پس از شکست خانگی تیمش در برابر ماشین سازی تبریز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ابتدا لازم می دانم بابت این شکست از هواداران خود غذرخواهی کنم. هواداران ما امروز با تمام وجود از دقیقه یک تا پایان بازی و حتی با وجود کسب نتیجه شکست ما را تشویق کردند بنابراین مصمم هستیم تا محبت امروز آنها را در بازی های آینده جبران کنیم.

وی افزود: فولاد در این بازی چندان دست و پا بسته نبود و در نیمه اول حداقل سه موقعیت روی دروازه حریف خلق کردیم و در نیمه دوم نیز این روند را ادامه دادیم ولی نتیجه ای که انتظار داشتیم برای ما رقم نخورد.

سعداوی در خصوص قضاوت داور این بازی نیز گفت: من داور این بازی را دوست دارم ولی انتظار دارم کارشناسان امر به خوبی صحنه های این بازی را کارشناسی کنند.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه به آینده تیم خود امیدوار هستم، بیان کرد: ما دوره آماده سازی خوبی را قبل از آغاز رقابت ها انجام دادیم و به لحاظ فیزیکی از حریف برتر بودیم و به خوبی آنها را تحت فشار قرار دادیم ولی واقعیت این است که همه تیم ها در هفته های نخست دچار مشکل می شوند که انتظار می رود تیم فولاد در هفته بعدی بازی های خوبی انجام دهد.

وی با بیان اینکه از لحاظ بازیکن دست ما خالی است ولی جوانان آینده داری مثل میلاد بدرقه ما را به آینده امیدوار کردند، بیان کرد: با بازیکنان خودم بعد از زدن گل گفتم که تمرکز داشته باشند و خطا نکنند ولی در نهایت این موارد را رعایت نکردند و از همین ناحیه متضرر شدیم.

سعداوی بیان کرد: ماشین سازی هم در این بازی خوش شانس بودم زیرا ما علاوه بر اینکه موقعیت های خوبی روی دروازه آنها از دست دادیم، یک ضربه پنالتی را نیز به گل تبدیل نکردیم.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: از همان روزی که به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شدم حل مشکل ایوب والی و سروش رفیعی به منظور حضور در تیم فولاد را در دستور کار قرار دادم و اکنون نیز سر حرف خود هستم ولی مسئولان باید پاسخگو باشند و مشکل این دو بازیکن را حل کنند چرا که ما روی این دو مهره ارزنده تیم خود حساب باز کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب والی به دلیل مسئله دوپینگ و سروش رفیعی به علت سرباز بودن و عضویت در تیمد تراکتورسازی امکان حضور در بازی های تیم فولاد خوزستان را ندارند.

از سری رقابت های هفته نخست لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه امروز تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با شکست تیم فولاد به پایان رسید تا اهوازی ها اولین گام را بسیار دور از انتظار در لیگ برتر بردارند. گل های این بازی را میلاد بدرقه (۵۵) برای فولاد خوزستان و سامان نریمان‌جهان (۵۸) امین قاسمی‌نژاد (۶۳) برای ماشین سازی به ثمر رساندند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.