اصفهان- سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: تیم ما به دلیل ثبات در کادر فنی و بازیکنان خود امروز به پیروزی رسید و برای قضاوت درباره عملکرد تیم‌ها فعلاً فرصت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: خوشحال هستیم که با پیروزی مقابل سپاهان در نخستین بازی، امتیاز مسابقه را ازآن خود کردیم و امیدوار هستم که در بازی‌های آینده نیز شرایط خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه موفقیت امروز پدیده به دلیل ثبات این تیم بود، ادامه داد: تیم ما امروز با ثبات بازی کرد اما نمی‌توان با یک مسابقه درباره اتفاقات مختلف قضاوت کرد و باید تا میانه‌های نیم‌فصل در این باره صبر کرد.

سرمربی تیم پدیده مشهد با بیان اینکه بازیکنان خوبی به این تیم جذب شده‌اند، تصریح کرد: خوشحالم که این بازیکنان در نهایت پدیده را به عنوان مقصد خود انتخاب کردند و از حضور آنها در تیم، خوشحال هستم.

وی با اشاره به عملکرد دروازه‌بان پدیده در این مسابقه ادامه داد: به نظرم شهاب گردان با دوران اوج خود فاصله دارد اما با این حال، با ۶۰ درصد آمادگی نیز از بسیاری از دروازه‌بان‌های لیگ برتر آماده‌تر است و با تلاش خود می‌تواند دوباره به تیم ملی بازگردد.

مهاجری با بیان اینکه محمدحسین مرادمند یک گوهر است ادامه داد: به نظرم این بازیکن می‌تواند بزرگی را به تیم من منتقل کند زیرا یک فوتبالیست کامل به شمار می‌رود که در آینده موفقیت او بسیار افزایش خواهد یافت. او امروز به تیم سابقش گل زد و بخشی از کیفیت‌های خود را در فوتبال به نمایش گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.