سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر سایپا گفت: می‌دانستیم که بازی بسیار سختی پیش رو داریم اما بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و به یک پیروزی سخت دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا در هفته اول لیگ برتر در نشست خبری گفت: همانطور که خودتان دیدید این برد شادی را به هواداران هدیه کرد. می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم چرا که هفته اول است و تیم ها هنوز به شرایط خوبشان نرسیده اند.

وی ادامه داد: باید به بازیکنانم تبریک بگویم که یک بازی شجاعانه را به نمایش گذاشتند. چیزی که به طور ویژه من را خوشحال می کند این است که افت بازی ما به حداقل رسیده بود. به بازیکنانم به خاطر این برد بسیار سخت تبریک می گویم. طبیعی هست که انتظار داریم کار مضاعفی را در آینده ببینم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی دادن به مهدی طارمی از نیمه دوم گفت: همانطور که می دانید این بازیکن دو ماه در تمرینات ما حضور نداشت. با این حال تلاش می کنیم که زودتر به ترکیب اصلی برگردد. او در همین چند دقیقه ای که بازی کرد نشان داد که بازیکن بسیار با کیفیتی است.

برانکو با تاکید بر اینکه عادت ندارد در مورد اسم یا بازیکن خاصی نظر بدهد در مورد حضور وحید امیری در خط حمله گفت: همین که این بازیکن را در خط حمله به کار گرفتیم نشان می دهد که اعتماد ویژه‌ای به ایشان دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.