اصفهان – عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در بازی امروز مقابل پدیده مشهد با عصبانیت نسبت به عملکرد بازیکنان تیمش معترض بود و این اعتراض را به آنها اعلام می‌کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پدیده مشهد در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* هواداران تیم سپاهان اصفهان در این مسابقه با سر دادن شعارهایی خواستار آن شدند که احسان حاج‌صفی، هافبک طلایی‌پوشان به این تیم بازگردد. حاج‌صفی از چند روز پیش در شهر اصفهان و در زمین‌های اصفهان به تمرین می‌پردازد.

* با آغاز نیمه دوم مسابقه، بازیکنان نیمکت سپاهان در کنار نیمکت مشغول تمرین بودند تا با درخواست ویسی وارد زمین مسابقه شوند.

* هواداران سپاهان در نیمه دوم مسابقه با شعارهایی خواستار گلزنی بازیکنان تیم اصفهانی شدند. این هواداران در شعارهای خود از بازیکان می‌خواستند که گل تساوی و پس از آن گل برتری را برای تیمشان به ثمر برسانند.

* حسن جعفری، محمدحسین مرادمند و شهاب گردان در این مسابقه انگیزه بسیاری برای درخشش مقابل تیم سپاهان داشتند. این بازیکنان، کسانی بودند که عبدالله ویسی سرمربی سپاهان آنها را نخواسته بود. نکته جالب اینکه گل تیم پدیده نیز روی درخشش محمدحسین مرادمند، هافبک جوان فصل گذشته این تیم به ثمر رسید.

* بازوبند کاپیتانی تیم سپاهان در غیاب محرم نویدکیا طی نیمه نخست این مسابقه بر بازوی رسول نویدکیا بسته شده بود.

* محرم نویدکیا، هافبک تیم سپاهان اصفهان در ابتدای نیمه دوم مسابقه به شدت از سوی هواداران تیم سپاهان اصفهان مورد تشویق قرار گرفت.

* در صحنه‌هایی که بازیکنان تیم پدیده بارها به سمت دروازه تیم سپاهان هجوم می‌آوردند و فرصت گلزنی به وجود می‌آوردند، عبدالله ویسی، سرمربی سپاهان به شدت نسبت به عملکرد خط دفاعی خود معترض بود و با عصبانیت بر سر بازیکنانش فریاد می‌زد.

* هواداران سپاهان در نیمه دوم مسابقه بارها نسبت به اتلاف وقت بازیکنان تیم پدیده مشهد اعتراض کردند و خواستار برخورد داور مسابقه با آنها شدند.

* مهدی اخوان، سرپرست تیم سپاهان در دقایق پایانی نیمه دوم مسابقه به صورت ایستاده و با نگرانی بازی را دنبال می‌کرد.

* در شرایطی که سپاهان در نیمه دوم مسابقه عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت، هیچ یک از موقعیت‌های این تیم در نیمه دوم به گل منتهی نشود تا در دقایق پایانی مسابقه هواداران سپاهان با انگیزه کمتری به تشویق تیم خود بپردازند.

* در دقیقه ۸۷ مسابقه که محمدی، از بازیکنان تیم سپاهان در محوطه جریمه تیم پدیده خوزستان روی زمین افتاد و هواداران سپاهان اعتقاد داشتند که این صحنه باید یک پنالتی به سود سپاهان اعلام شود اما اعتقاد داور بازی بر این نبود.

* عبدالله ویسی در دقایق پایانی مسابقه به شدت نسبت به تصمیمات داور بازی در عدم اعلام پنالتی به سود سپاهان و صحنه‌های بحث‌برانگیز آن اعتراض می‌کرد.

* محرم نویدکیا که در نیمه دوم مسابقه وارد زمین شد، در دقایق پایانی به شدت در تلاش بود که با ارسال‌های خود، گل‌سازی کند اما این اتفاق صورت نگرفت.

* رسول نویدکیا بعد از ورود برادرش به زمین مسابقه، بازوبند کاپیتانی را بر بازوی وی بست.

* در دقایق پایانی هواداران تیم سپاهان اصفهان به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کردند.

این بازی در نهایت با شکست یک بر صفر تیم سپاهان مقابل پدیده مشهد به پایان رسید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )