هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که تیمش باید سه امتیاز بازی با استقلال خوزستان را می‌گرفت و چهار گل به این تیم می‌زد.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تساوی تیمش در هفته اول لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان گفت: می‌دانم که هواداران دوست داشتند برنده شویم، ولی شرمنده آنها شدیم. البته نباید فراموش کنید که مقابل قهرمان لیگ بازی می‌کردیم و آنها چشم به بازی بسته و استفاده از ضدحملات داشتند. با این حال خودمان را به حریف دیکته کردیم و اگر فرصت‌های تراکتورسازی تبدیل به گل می‌شد باید با چهار گل استقلال خوزستان را شکست می‌دادیم.

وی همچنین درباره عصبانیت شدید قلعه‌نویی بابت از دست رفتن فرصت‌های تیمش و اشتباهات خط دفاعی تراکتورسازی نیز اظهار داشت: به‌هر حال قلعه‌نویی حق دارد ناراحت باشد و او انتظار دارد که کمترین اشتباه را داشته باشیم. در زمین خودمان نباید ساده امتیاز از دست بدهیم، ولی همین که قهرمان لیگ تحت‌تأثیر بازی ما قرار گرفت نکته مثبتی است. امیدوارم در بازی بعدی این تساوی را جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین راجع به بازی نکردن تیمش در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تصریح کرد: ورزشگاهی که در آن بازی کردیم استاندارد نبود. قبلاً هم گفته بودم که بابت بازی نکردن در استادیوم اختصاصی‌مان ضربه خواهیم خورد. امیدوارم مسئولان هر چه زودتر استادیوم یادگار امام تبریز را به شرایط بازی برسانند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )