مدافع کروات تیم فوتبال نفت گفت: در بازی با استقلال تیم برتر میدان بودیم و اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم امتیازات بیشتری نصیب‌مان می‌شد.

ایگور پراهیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی برای این بازی انجام داده بودیم چون می‌دانستیم بازی سختی در انتظارمان است.

وی افزود: مقابل استقلال بازی با کیفیتی ارائه دادیم و تیم برتر میدان بودیم. موقعیت‌های خیلی خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کردیم و می‌توانستیم با استفاده بهتر از موقعیت‌ها امتیاز کامل این بازی را بدست آوریم.

مدافع کروات نفت راجع به عملکرد خوبش در بازی با استقلال با وجود اینکه دیر به جمع همبازیانش ملحق شد، تصریح کرد: پیش از این با تیم پدیده به مدت یک فصل‌ونیم در فوتبال ایران حضور داشتم و خیلی خوب می دانم که باید در لیگ ایران چطور بازی کنم. ضمن اینکه وقتی در کنار مدافعان خوبی بازی می‌کنید به مراتب خیلی راحت‌تر می‌شود کار کرد. مسئله دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که یک فوتبالیست حرفه‌ای همیشه باید از نظر فیزیکی در شرایط ایده‌آل باشد تا هر زمان به میدان رفت بتواند بازی خوبی را ارائه داده و خودش را با تیم هماهنگ کند.

پراهیچ در رابطه با کار کردن با علی دایی عنوان کرد: دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا است و و یکی از دلایل مهمی که باعث شد دوباره به ایران برگردم کار کردن با دایی و پیشنهاد از سوی او بود. خیلی خوشحالم که در تیم دایی هستم و امیدوارم از تجربیات با ارزش او استفاده لازم را ببرم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیم نفت می‌تواند از مدعیان قهرمانی باشد، گفت: نمی‌خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم چرا زود است که بخواهیم به این مسئله بپردازیم. قهرمانی آرزوی همه اعضای تیم است اما ما باید برای اینکه در جمع مدعیان باشیم گام به گام پیش برویم. باید تلاش کنیم از هر بازی امتیاز لازم را بگیرم و اگر این روند را ادامه دهیم در جمع مدعیان خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.