دروازه‌بان ازبکستانی پرسپولیس به‌دنبال توافق با مسئولان این باشگاه برای جدایی از جمع سرخپوشان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، الکساندر لوبانف تمایل زیادی به بازگشت به تیم پیشین خود دارد و از این‌رو از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته است رضایت‌نامه او را برای ترک این تیم صادر کنند.

باشگاه پاختاکور ازبکستان چند هفته‌ای است که خواهان بازگشت لوبانف به این تیم شده و این دروازه‌بان هم از رفتار‌های ایگور پانادیچ متوجه شده که هیچ شانسی برای بازی در ترکیب اصلی سرخپوشان ندارد و فقط در صورت مصدومیت یا محرومیت احتمالی علیرضا بیرانوند این اتفاق رخ خواهد داد. با توجه به این قضایا لوبانف صبح امروز (سه‌شنبه) راهی باشگاه پرسپولیس شد تا رسماً خواهان رضایت‌نامه خود شود.

لوبانف می‌تواند رضایت‌نامه بگیرد؟ دروازه‌بان ازبکستانی پرسپولیس هنوز پیش‌قرارداد خود را از این باشگاه دریافت نکرده و از لحاظ قانونی مشکلی برای فسخ یکطرفه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس ندارد. شاید برای همین بود که این دروازه‌بان امروز قصد داشت با علی‌اکبر طاهری دیدار کند و این موضوع را به وی انتقال دهد. البته در نبود طاهری، لوبانف به اردوی تیمش برای بازی با سایپا برگشت، اما مذاکره مدیربرنامه‌های او با مسئولان باشگاه پرسپولیس ادامه دارد.

شاید لوبانف فردا از ایران برود اصرار لوبانف برای جدایی از پرسپولیس کاملاً جدی است و هیچ بعید نیست که بازی سایپا - پرسپولیس آخرین حضور لوبانف روی نیمکت سرخپوشان باشد. امکان اینکه نتیجه مذاکرات مدیربرنامه‌های لوبانف با مسئولان باشگاه پرسپولیس به جدایی این دروازه‌بان از این تیم ختم شود خیلی زیاد است و حتی رسانه‌های ازبکستانی نیز از بازگشت این دروازه‌بان به پاختاکور خبر داده‌اند. لوبانف به‌قدری مصمم به جدایی از پرسپولیس است که می‌خواهد همین فردا ایران را ترک کند!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )